جنبش انصارالله یمن به منظور آمادگی هرچه بیشتر برابر نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی رزمایش نظامی برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ می سال ۲۰۰۰، جنوب لبنان شاهد برگزاری رزمایش نظامی حزب‌الله با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان است.
منابع عبری با انتشار تصاویری از برگزاری نشست هفتگی کابینه نتانیاهو در سطح زیرین مسجدالاقصی خبر دادند.
تصاویری از آتش‌بازی دیدنی هواداران دو تیم اشتروم گراتس و راپید وین حین برگزاری دیدار فینال جام حذفی اتریش منتشر شده است. این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود راپید وین به پایان رسید.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از برگزاری یک رژه نظامی در شهر جنین به مناسبت روز جهانی قدس خبر دادند.
صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرماندهی کل فراجا در میدان آزادی برگزار شد.
رزمایش بین المللی مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با شعار "باهم برای برقراری صلح و امنیت " و با حضور کشورهای ایران، چین و روسیه در شمال اقیانوس هند از ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه برگزار گردید.
تصویری از نوع پوشش یک افسر روسی در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی وایرال (پربازدید) شد.
خبرگزاری تسنیم تصاویری از پوشش یک افسر زن روسی را در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک که برگزار شد را منتشر کرد.
مراسم استقبال از ناو گروه های چین و روسیه شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در منطقه سوم دریایی نداجا برگزار شد.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
تصاویری از برگزاری مسابقات پاسور (ورق) در عربستان را منتشر شده که در فضای مجازی خبرساز شد است.
عده ای از افراد به بهانه عید نیمه شعبان اقدام به برگزاری مراسم آتش بازی با استفاده از مواد منفجره و آتش زا کرده اند.
مراسم رزمایش پلیس بزرگراه و افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهور صبح امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشوردر شهرک آزمایش برگزار شد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ با برگزاری رژه شناور‌های سطحی و زیرسطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگرد‌های هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.
شلیک سامانه موشکی پدافند هوایی ۱۵ خرداد و مجید شنبه ۱۰ دی ماه در محل عمومی رزمایش برگزار شد.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز یا زهرا (س) در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز شد. اجرای عملیات شبانه دفاع ساحلی نخستین مرحله از رزمایش ذوالفقار ارتش بود که در سواحل مکران برگزار شد.
نورپردازی جالب در استادیوم محل برگزاری بازی تیم‌های فوتبال برزیل و صربستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ورزشگاه البیت ورزشگاهی است که در الخور، قطر برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ ساخته شده‌است و میزبان مراسم افتتاحیه این رویداد خواهد بود.
رزمایش اقتدار۱۴۰۱ نزاجا در منطقه عمومی اصفهان با ستون کشی ادوات زرهی،توپخانه و بالگردی با حضور سرلشکر محمدی باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است.
ناصر حجازی چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران، همواره نقش پررنگی در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ