نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
نماینده تنکابن در مجلس با بیان اینکه آنچه روز گذشته در روستای دانیال سلمان شهر رخ داد قابل پیش بینی و قابل پیشگیری بود گفت: نیروی انتظامی، دادستانی و اوقاف باید نسبت به کشته شدن دو روستایی بی گناه پاسخگو باشند و موضوع را پیگیری کنند و همچنین از تجربه‌های گذشته درس بگیرند.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه اکنون چند دستگاه مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام، سران قوا و شورای فضای مجازی به جای مجلس تصمیم می‌گیرند.
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: سران قوا اخیراً سازوکاری برای فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی تعیین کرد و امروز هم مجلس مصوبه‌ای در این باره داشت و باید گفت کدام مبنای عمل است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: سران قوا که نشست هایی دارند و با این قیل و قال برای مولدسازی نیز تصمیم گیری کردند، برای موضوع اقتصادی نیز تدبیر کنند.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: باید سازوکار معینی تعریف شود تا کسانی که به نمایندگی از مجلس در جلسات شورای سران قوا یا سایر شوراها شرکت می‌کنند، نظر مجلس را منتقل کنند.
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت به صورت محرمانه توسط سران قوا تصویب شده و حق نظارت را از مجلس و قوه قضائیه گرفته است.
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: قانون مولدسازی به صورت محرمانه توسط سران قوا تصویب شده و حق نظارت را از مجلس و قوه قضائیه گرفته است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خطاب به سران اتحادیه اروپا، گفت: اگر شما این غلط را مرتکب شدید، نتیجه‌اش را خواهید دید.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: «شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!» نادران چند روز پیش اعلام کرد که از نمایندگی مجلس استعفاکرده است.
این تذکر در موارد متعددی از سوی نمایندگان به صورت فردی یا جمعی مطرح شده است.مثلا در سال 1399 حدود ۱۵۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به قالیباف، خواستار پیگیری اصلاح سازوکار اداره شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا شدند البته این چالش مختص این مجلس نبوده و مجلس گذشته نیز درگیر آن شده بود.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف‌های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سران اصلاحات مردم را تحریک کردند و آنان مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران هستند.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس‌جمهور درخواست اکید دارم مصوبه سران قوا برای حل معضل و مشکل ۱۵ هزار کامیون‌دار را سریعاً برای اجرا ابلاغ کند.
نماینده مجلس از تهیه و تدوین نامه نمایندگان به سران قوا درباره فساد فولاد مبارکه خبر داد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: این روز‌ها شهید همدانی مغضوب یکی از سران فتنه قرار گرفت که امیدواریم نظام اسلامی در برخورد با سران فتنه تجدید نظر کند و جلوی فتنه انگیزی آنان را بگیرد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً شاهد بودیم سردار همدانی مغبوض سران فتنه قرار گرفت که انتظار می‌رود نظام اسلامی در برخورد با سران فتنه تجدید نظر کند.
قم -نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور شخصیت اسوه‌های مقاومت توسط یکی از سران فتنه، غرور ملت ایران را نسبت به قهرمانان ملی و مذهبی خود جریحه‌دار کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ۵ نفر از سران اصلاح طلب خواستار بیان مواضعشان نسبت به بیانیه اخیر میرحسین موسوی شد.
مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز یک موج نامیمونی آغاز شده که این القا را به وجود بیاورد که نظام جمهوری اسلامی در حل مشکلات مردم ناکارآمد است، عنوان کرد: اگر ناکامی و ناکارآمدی وجود داشته و یا دارد، مقصر آن انقلاب و نظام اسلامی نیست، بلکه مقصر آن دولت هایی هستند که ارزش ها، اصول و اولویت ها را نادیده می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ