سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد با الحاق جمهوری های استقلال یافته دونباس به این کشور، حملات اوکراین به این مناطق تعرض به خاک روسیه تلقی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های اوکراین از وقوع انفجارهایی در مناطق گسترده‌ای از این کشور خبر می‌دهند.
ارتش روسیه می‌گوید حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز سه‌شنبه با ارتش اوکراین با حملات پهپادی مناطق پیرامونی پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۹ حمله دشمن با موفقیت در مناطق شهرک های مرنبط با دونتسک دفع شد.
رسانه‌های محلی اوکراین از به‌ صدا درآمدن آژیرهای هشدار حمله هوایی و وقوع چندین انفجار در مناطق مختلفی از شهرهای اوکراین و حومه کی‌یف خبر می‌دهند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند ارتش اوکراین بار دیگر مناطق مسکونی این منطقه را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داده است.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند دقایقی پیش بار دیگر آژیر حمله هوایی در پایتخت و سایر مناطق اوکراین به صدا درآمده است.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش روسیه به زیرساخت‌های انرژی در شهرهای مختلف اوکراین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در برخی مناطق به صدا درآمده است.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند بار دیگر صدای آژیر حمله موشکی و هوایی در مناطق مختلف پایتخت این کشور به صدا درآمده است.
رسانه‌های اوکراین می‌گویند امروز سه‌شنبه بار دیگر صدای آژیر حمله موشکی در سرتاسر مناطق این کشور شنیده شده است.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر حمله هوایی در بسیاری از مناطق این کشور به صدا درآمده است.
شهردار پایتخت اوکراین اعلام کرد در پی حمله موشکی امروز آب و برق مناطق زیادی از این شهر قطع شده است.
مقامات محلی در مناطق مختلف اوکراین از گلوله باران، قطعی برق، هشدار حمله هوایی و تخلیه شهرها در پی افزایش حملات موشکی خبر داده اند.
در پی ادامه حملات موشکی و پهپادی به اوکراین، در سراسر این کشور هشدار حمله هوایی صادر شده و مقامات از وقوع انفجار در برخی مناطق خبر دادند.
برخی رسانه‌ها از حملات پهپادی به مناطق مختلف شهر کی‌یف و حملات موشکی به تأسیسات و زیرساخت‌های برخی شهرهای اوکراین خبر دادند.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش آژیر خطر در سراسر مناطق این کشور به صدا درآمده است.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش آژیر خطر در سراسر مناطق این کشور به صدا درآمده است.
منابع و رسانه‌های محلی از وقوع انفجار در برخی مناطق اوکراین و به‌صدادرآمدن آژیر هشدار موشکی در شهر کی‌یف خبر دادند.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ