مشهد ـ هیات رییسه دومین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهمداران آسیا تک با برگزاری انتخابات در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، هیئت مدیره جدید را با تغییر یک عضو حقوقی انتخاب کردند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای سرپرست پیشین این باشگاه علی خطیر را به عنوان مسئول جدید باشگاه انتخاب کردند. خطیر تاکنون سابقه مدیریت در رده‌های بالای ورزش را نداشته است.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای سرپرست پیشین این باشگاه علی خطیر را به عنوان مسئول جدید باشگاه انتخاب کردند. خطیر تاکنون سابقه مدیریت در رده‌های بالای ورزش را نداشته است.
به منظور انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده  شرکت بیمه معلم با حضور 88.28 درصد صاحبان سهام برگزار شد.
نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره استقلال شب گذشته در محل این باشگاه با محوریت انتخاب سرمربی جدید برگزار شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نخستین جلسه خود بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم را در اولویت قرار دادند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدمات هوایی پیام را منصوب کرد.
مهدی یوسفی فر با رأی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان البرز به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
پس از اخذ رای از اعضای مجمع ترکیب هیات رئیسه هیات فوتبال استان مشخص شد.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!
فدراسیون کشتی زمان ثبت نام نامزدهای ریاست و اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد که این اساس نام نویسی از علاقمندان از روز ۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از دربی انتخاب و معرفی خواهند شد.
براساس مصوبات مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت ایران خودرو در هفدهم بهمن ماه امسال، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب و امروز هفتم اسفندماه معرفی شدند.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
با توجه به خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران و نزدیکی نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، جواد علیزاده کارتونیست روزنامه هم‌میهن، علی دایی را گزینه‌ای مناسب برای این تیم دانسته و به نادیده گرفتن دایی انتقاد کرده است.
روز گذشته سعید اسلامی بیدگلی که در سمت دبیرکلی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران مشغول به فعالیت بود به دلیل اتمام دوره از این سمت کنار رفت تا اعضای هیات مدیره این نهاد، رسول سعدی را به عنوان دبیرکل جدید انتخاب کنند. رسول سعدی کیست؟
اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پیکان تهران انتخاب و معرفی شدند.
آبادان- اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان، مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب کردند.
برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟
اعضای هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ