وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش با استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج موافقت کرد.
وزیر ورزش اعلام کرد رای تعلیق آرش میراسماعیلی موقت است و ممکن است او به فدراسیون جودو بازگردد.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تکواندو به عنوان یکی از فدراسیون ها موفق نام برد و گفت: به بخش هایی از وزارت ورزش دستور داده ام موضوع دوپینگ در این رشته را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
دکتر سیدحمید سجادی در ادامه حضور دوره‌ای خود در فدراسیون‌های ورزشی بعدازظهر امروز در فدراسیون تنیس حضور پیدا کرد.
سیدحمید سجادی در ادامه حضور دوره‌ای خود در فدراسیون‌های ورزشی بعدازظهر امروز در فدراسیون تنیس حضور پیدا کرد.
وزیر ورزش استعفای رییس فدراسیون دوومیدانی را پذیرفت
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سرانجام نسبت به تکرار اتهامات هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو علیه خود واکنش نشان داد و این صحبت ها را کذب محض دانست.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم فوتبال امید برای اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: فدراسیون دراین‌باره هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده است و گروه سوم گروهی هستند که پس از تصمیم‌گیری با نگاه توسعه‌ای اعزام خواهند شد.
وزیر ورزش و جوانان از احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید ایران به بازی های آسیایی هانگژوی چین خبر داد.
وزیر ورزش روسیه عصر امروز در محل فدراسیون کشتی و کمپ تیم های ملی کشورمان حضور یافت.
فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب، برای دیدار سجادی و ساعی، از تصویری فتوشاپی استفاده کرد.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون وزنه‌برداری بازدید و در جریان روند بازسازی کمپ تیم‌های ملی و خوابگاه ملی‌پوشان قرار گرفت.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون وزنه‌برداری بازدید و در جریان روند بازسازی کمپ تیم‌های ملی و خوابگاه ملی‌پوشان قرار گرفت.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تیراندازی در جریان آخرین وضعیت تیم‌های ملی این رشته قرار گرفت.
هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از روزی که رئیس فدراسیون شدم، وزیر ورزش را ندیدم! سجادی در گزارش‌های خود اول از مدال‌های تکواندو می‌گوید اما بچه‌های ما را نمی‌بیند!
رییس فدراسیون تکواندو گفت: از مدتی که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته ام حتی ده دقیقه هم نتوانسته ام با وزیر ورزش صحبت کنم!
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزاری مجمع فوق العاده  و انتخاباتی فدراسیون سوارکاری را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش همراه با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خود از فدراسیون بولینگ و بیلیارد بازدید کرد.
سید حمید سجادی و رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در حاشیه برگزاری رقابت‌های این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی با یکدیگر دیدار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ