حرف من این است که تحت قرارداد باشگاه فولادم و باشگاه فولاد به من کمک کرده است تا رشد کنم و نسبت به این باشگاه عرق دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطر به شدت از تصمیم جدید استرالیا علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
منتظر محمد، بازیکن جدید استقلال، پستی را از خود با لباس این تیم منتشر کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حمله تازه به مسکو به عنوان اقدامی تروریستی انتقاد کرد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
جواد علیزاده کارتونیست هم میهن به اخبار جدید پیرامون تغییرات در نظام کارمزد واکنش نشان داده است. بانک مرکزی از اوایل تابستان نظام کارمزد تراکنش خرید شبکه الکترونیک پرداخت کارت را تغییر داده و شیوه‌نامه جدیدی را ابلاغ کرده که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بخشی از کارمزد تراکنش‌های خرید را پرداخت می‌کنند.
مهرداد محمدی به عنوان جدیدترین خرید باشگاه استقلال، به حضورش در این تیم واکنش نشان داد.
فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری از خودش و جواد نکونام، واکنش جالبی به موضوع انتخاب سرمربی جدید استقلال داشت.
تونی کروس در مصاحبه جدید خود به انتقال جود بلینگام واکنش نشان داد و بار دیگر به ادن هازارد طعنه زد.
جرارد پیکه در یک گفتگوی تیک‌تاکی، اظهارات نادیا خمس در خصوص دیدارشان را تکذیب کرد.
جنبش مقاومت اسلامی نجباء به اعدام‌های اخیر در عربستان سعودی واکنش نشان داد.
حماس به جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان واکنش نشان داد.
رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به تهدیدات جدید آمریکا اعلام کرد که کاراکاس از فشارهای آمریکا هراسی ندارد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو فلسطینی به دست صهیونیستها واکنش نشان داد و اعلام کرد: ما بر سرعهد خود در وفاداری به خون شهیدان هستیم.
سخنگوی حماس به عملیات جدید ضد صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنین که به شهادت چهار جوان فلسطینی منجر شد، واکنش نشان داد.
روزنامه جوان نوشت: محمد خاتمی که پیش از این با جریان موسوم به «زن، زندگی، آزادی» اعلام همبستگی کرده بود، در بیانیه جدید خود اقدام به طرح ادعای کذب در مورد واکنش نهاد‌های امنیتی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان کرده است.
سرمربی تیم فوتبال فاینورد به احتمال جدایی بازیکن ایرانی خود در نقل و انتقالات زمستانی واکنش نشان داد.
یک نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد، می‌گوید که فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در واکنش به تحریم‌های جدید کانادا علیه تعدادی از رسانه‌ها در داخل کشور گفت: تحریم رسانه‌ها و اهالی قلم ایران، نقض بخشی از حقوق اساسی ملت ایران در رساندن صدا و نظر خود به جهانیان و نیز گویای پوچ بودن شعار غرب در خصوص "دسترسی آزاد به اطلاعات" و "آزادی بیان" است.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، شایعات در مورد خوش‌گذرانی و بی اهمیتی به این تیم را تکذیب کرد.
یک سایت کروات از آخرین شرایط حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران نوشت و اظهارنظر‌هایی تازه از برانکو درباره حضور احتمالی او به جای اسکوچیچ را منتشر کرده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه ملت ما ادامه می دهند و مرتکب حماقت جدیدی در نابلس در کرانه باختری شده اند.
رژیم صهیونیستی همچنان از عملیات تلافی جویانه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی از رهبران ارشد این جنبش توسط نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین هراس دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ