یک رسانه آمریکایی از جیووانی رینا به عنوان پدیده غیرمنتظره و عامل موفقیت آمریکا در جام جهانی قطر یاد کرده و او را برگ برنده آمریکایی‌ها دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بریان رینا، مهاجم تیم ملی پرو، به همراه پدرش برخورد شدیدی با خبرنگاران داشتند و این اتفاق به موضوعی جنجالی تبدیل شده است.
جیووانی رینا توسط بوروسیا دورتموند در لیست بازیکنان آزاد قرار گرفته است.
پپه رینا معتقد است وینیسیوس جونیور باید رفتار پخته‌تری از خود نشان دهد و هواداران و بازیکنان تیم‌های رقیب را تحریک نکند.
سنگربان ویارئال در جریان رقابت دیشب با کادیز به رکوردی شگفت‌انگیز رسید.
تحقیقات انجام شده توسط فدراسیون فوتبال آمریکا نشان داده که کلودیو رینا، کاپیتان سابق این تیم، استفاده از داوران زن را در سال 2018 باعث شرمساری می‌دانست.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پیش از دیدار با منچستریونایتد در صحبت با په‌په رینا مدعی شده بود که روبرت لواندوفسکی برای این رقابت‌ها انگیزه ندارد.
په‌په رینا، دروازه‌بان ویارئال، شب گذشته رکورد عجیبی را در بازی برابر بارسلونا به نام خودش ثبت کرد.
دورتموند در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 ماینتس را شکست بدهد.
بازرسان می‌گویند پس از دستگیری رینا در ژانویه ۱۹۹۳، مسینا دنارو به استراتژی خود در اعمال خشنونت و وحشی‌گری تمام‌عیار ادامه داد و برای بمب‌گذاری‌های فلورانس، میلان و رم در همان سال که ۱۰ کشته و نزدیک به ۱۰۰ زخمی بر جای گذاشت، پشتیبانی لجستیکی ارائه کرد.
درگیری لفظی په‌په رینا با وینیسیوس در جریان بازی دیشب ویارئال-رئال مادرید که پس از پایان بازی نیز ادامه داشت، بهانه‌ای شد تا صفحه توییتر رسمی رئال مادرید به رینا کنایه بزند.
مالکان دو باشگاه چلسی و شاختار برای انتقال مودریک با رقم 100 میلیون یورو به توافق رسیده اند.
با تایید کلودیو رینا مشخص شد افرادی که گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا در جام جهانی، آنها را متهم به باج‌گیری کرده بود او و همسرش هستند.
سباستین کیل، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، از جیوانی رینا، بازیکنی که در آستانه اخراج از اردوی آمریکا در جام جهانی قرار داشت، حمایت کرد.
ملی‌پوش اسبق آمریکا پردخ از اختلاف بین گرگ برهالتر و جیووانی رینا برداشت و گفت که از پدر بازیکن خواسته شده تا برای پایان دادن به اختلافات مداخله کند.
رحمان عموزاد با ادای احترام به زحمات حسن یزدانی در تیم ملی گفت: او الگوی دوست داشتنی و پهلوان با اخلاق ماست و همچنان برای ما افتخار،رینی خواهد کرد.
آقای ریناس علی، مجری برنامه سیاسی شبکه العهد عراق در حین اجرای برنامه زنده از هوش رفت.
حضرت علی (ع) از پیامبر خاتم (ص) نقل می‌فرماید: «هیچ مؤمنی نیست که ماه رمضان را به حساب خدا، روزه بگیرد، مگر آنکه خدای تبارک و تعالی، هفت خصلت را برای او لازم گرداند، هر چه حرام در پیکرش باشد، محو و ذوب گرداند. به رحمت خدای عزوجل نزدیک می‌شود. (با روزه خویش) خطای پدرش حضرت آدم را می‌پوشاند. خداوند لحظات جان دادن را برای او آسان کند. از گرسنگی و تشنگی روز قیامت در امان است...»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ