رسانه‌های عراق از وقوع انفجار در ساختمان سفارت انگلیس در بغداد خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجار کامیون حامل کارگران در منطقه وزیرستان شمالی در پاکستان، شماری کشته و زخمی شدند.
رسانه‌ها از وقوع انفجار در خودرو متعلق به طالبان در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می‌دهند.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سایر قدرت‌های خاورمیانه که به صورت اسمی با منافع ایالات متحده همسو هستند نیز تسلیحات کره شمالی را خریداری کرده اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد که بازرگانان مصری ۳۰۰۰۰ نارنجک راکتی (یک سلاح موشکی است که راکت‌های مجهز به کلاهک انفجاری را پرتاب می‌کند) به پیونگ یانگ (کره شمالی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مخفی تسلیحات سبک در جهان است) به عنوان بخشی از یک معامله ۲۳ میلیون دلاری از طرف ارتش مصر سفارش داده اند.
رسانه ها از وقوع انفجار در پایتخت افغانستان خبر می دهند.
به دنبال کشف یک بسته انفجاری در سفارت آمریکا در مادرید، پلیس اسپانیا ساختمان و منطقه مذکور را به محاصره خود درآورد.
به دنبال کشف یک بسته انفجاری در سفارت آمریکا در مادرید، پلیس اسپانیا ساختمان و منطقه مذکور را به محاصره خود درآورد.
به دنبال کشف یک بسته انفجاری در سفارت آمریکا در مادرید، پلیس اسپانیا منطقه را به محاصره خود درآورد.
امروز (چهارشنبه) انفجاری در سفارت اوکراین در مادرید رخ داد و بر اساس اطلاعات اولیه یک نفر زخمی شده است.
رسانه ها از وقوع یک انفجار در سفارت اوکراین در مادرید و زخمی شدن یک نفر در این ارتباط خبر می دهند.
وزارت امور خارجه ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، مسئولین ذیربط در بخش کنسولی وزارت امور خارجه ترکیه از نبود هیچ یک از شهروندان ایرانی در بین کشته شدگان انفجار استانبول خبر داده اند.
خالد زدران، سخن‌گوی فرماندهی پلیس کابل گفته است که براساس آخرین جزئیات، چهار شهروند افغانستان و دو کارمند سفارت روسیه کشته شده‌اند.
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار در نزدیکی سفارت روسیه در کابل را برعهده گرفت.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در تماسی تلفنی با لاوروف گفت: درباره انفجار نزدیک سفارت روسیه در کابل تحقیقات انجام می شود.
یک منبع دیپلماتیک تأیید کرد که در نزدیکی بخش کنسولی سفارت روسیه در کابل انفجاری رخ داده است و ممکن است قربانی نیز داشته باشند.
رسانه‌های روسیه از شنیده‌ شدن صدای انفجار در نزدیکی سفارت این کشور در افغانستان خبر می‌دهند.
رسانه‌های روسیه از شنیده‌ شدن صدای انفجار در نزدیکی سفارت این کشور در افغانستان خبر می‌دهند.
منابع خبری از انفجار یک بمب کوچک در مسیر کاروان خودروهای سفارت استرالیا در پایتخت عراق خبر دادند.
منابع عراقی از انفجار در سفارت انگلیس در بغداد خبر می دهند.
سفارت روسیه در ایروان اتهامات مطرح شده علیه این کشور در خصوص دست داشتن در انفجار اخیر در یک مرکز تجاری در پایتخت ارمنستان را به شدت رد کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ