دولت آمریکا رئیس کل بانک مرکزی روسیه را به همراه تعدادی از زن و فرزندان مقامات این کشور در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌«لیزا فرانچتی» ۵۹ ساله اولین زنی است که، نیروی دریایی آمریکا را رهبری می‌کند. به راستی او کیست؟ چه کارنامه‌ای دارد و در خلیج فارس چه‌خواهد کرد؟
افول ترانوس از زمانی شروع شد که یک سری از روزنامه‌نگاران و بازرسان تردید‌هایی را درباره ادعا‌های این شرکت و اینکه وی سرمایه‌گذاران و دولت آمریکا را با حرفهایش فریب داده است، مطرح کردند.
دبیر ستاد حقوق بشر به رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با یک زن سالخورده که منجر به مرگ وی شد و رفتارهای مشابه با دیگر بازداشت‌شدگان، واکنش نشان داد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به حقیقت آزادی در غرب گفت: نماینده زن کنگره آمریکا به دلیل انتقاد علیه اسرائیل اخراج شد.
یک زن سیاه‌پوست در شهرستان باتر آمریکا هنگام بازداشت توسط دو پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
رئیس جمهور با اشاره به نقض حقوق بشر در آمریکا گفت: زنان در جامعه غرب بر خلاف ادعایی که دارند مورد تکریم و احترام نیستند، اما جمهوری اسلامی الگوی نوینی از برخورد با زن ارائه کرده و جایگاه والایی برای بانوان قایل است.
غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از هر ۵ دختر دانشجوی آمریکایی یک نفر مورد تجاوز قرار گرفته است و فقط ۵ درصد آن‌ها به پلیس گزارش می‌شود.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند یک زن با خودرو به مقر سازمان ملل حمله کرده و مقابل درب ورودی متوقف شده است.
جلیلی با بیان این‌که شعار «زن زندگی آزادی» از سوی آمریکا و متحدان او یک دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: اگر این کشور‌ها به شعار زن آزادی اعتقاد داشتند امروز درگیر مشکلات عمیق و جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نبودند.
سردار قاآنی: همه هنر آمریکا و اروپا پیشنهاد یک زن روسپیِ جنایتکار برای ریاست جمهوری ایران است! این‌ها قدرت که هیچ، عقل‌شان را هم از دست داده‌اند. -
ستاره پیشین بسکتبال آمریکا و تیم نیویورک نیکس بازداشت شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به موضوع زنان سیاسی نگاه می‌کند و موید این مسئله آن است که زندان‌های این کشور مملو از زنان است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به موضوع زنان سیاسی نگاه می‌کند و موید این مسئله آن است که زندان‌های این کشور مملو از زنان است.
امام جمعه شیراز گفت: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در مسئله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم که چرا شان حضرت مریم (س) را اینقدر کوچک کرده اید، فریاد پیروان قرآن بر سر تمام کسانی که ارزش‌های انجیل و تورات را نادیده گرفته اند آنست که برگردید و بیدار شوید، اسلام برای یک بانوی مسلمان ارزش و عظمت در پرتو حجاب و حیا و عفت آفریده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.
در دیدار تیم ملی ایران و آمریکا حضور یک زن ایرانی با یک پلاکارد خبرساز شد.
در ورزشگاه الثمامه محل برگزاری دیدار ایران و آمریکا، یک ایرانی هماهنگ کننده پزشکی این دیدار است.
معاون رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعاهای حقوق بشری و دفاع از حقوق زنان ایرانی مدعی شد: خطاب به همه کسانی که در حال اعتراض هستند می‌گویم ما شما را می‌بینیم و صدای شما را می‌شنویم. شجاعت شما الهام ‌بخش است.
یک نماینده مجلس گفت: شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشور‌های اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشور‌ها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.
قرار است محدودیت صدور ویزا برای اعضای ارتش روسیه و مقامات نظامی بلاروس و نیروهای نیابتی آنها نیز اعمال شود. وزارت بازرگانی آمریکا همچنین نام ۵۷ نهاد روسی را به لیست کنترل صادرات خود اضافه کرده است.
ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.
ند پرایس گفت: استفاده از حق آزادی بیان برای دفاع از حقوق زنان هرگز نباید جرم‌انگاری شود. آزادی بیان اصلی است که ما در سراسر جهان و در هر زمان و با هر دولتی و در هر کجا از آن حمایت می‌کنیم.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.
رئیس جمهور سابق آمریکا می گوید رئیس مجلس نمایندگان این کشور از دستیابی به اهداف خود در سفر به تایوان ناکام مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ