رئیس بانک مرکزی عمان عصر امروز به تهران می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل بانک مرکزی طی یادداشتی به بیان چرایی اهمیت اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و همچنین وظایف و اقدامات بانک مرکزی در شرایط کنونی پرداخت.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه در سفر چند روزه خود به تهران قصد دارد مذاکرات دوجانبه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی ایران درباره توافقات و مذاکرات انجام‌شده‌ی یک‌سال اخیر داشته باشد و از سوی دیگر روسیه در این اجلاس عضو ناظر است.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه فردا به تهران می‌آید تا ضمن شرکت در اجلاس اتحادیه پایاپای آسیایی، مذاکراتی درباره اسناد و توافقات امضاء شده با مسئولان بانک مرکزی ایران داشته باشد.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه قرار است به ایران سفر کند و مذاکراتی درباره توافق‌های پولی و بانکی با مقامات کشورمان انجام خواهد داد.
فرزین رییس کل بانک مرکزی در صحن علنی مجلس گفت: اجلاس ACU دو تا چهار خرداد در تهران برگزار میکنیم و موضوع اصلی آن حذف دلار و پیمان پولی چند جانبه است.
فرزین رییس کل بانک مرکزی در صحن علنی مجلس گفت: اجلاس ACU دو تا چهار خرداد در تهران برگزار میکنیم و موضوع اصلی آن حذف دلار و پیمان پولی چند جانبه است.
رئیس کل بانک مرکزی در دیدار هیئت تجاری و صنعتی عمان تأکید کرد: سیاست راهبردی بانک مرکزی ایران قطع رابطه با دلار در مبادلات ارزی و تجاری است و برای این راهبرد نیز دلایل متقنی داریم.
رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز به همراه شمخانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری توافقات پولی، بانکی و ارزی تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.
منابع لبنانی از عدم حضور ریاض سلامه رئیس بانک مرکزی این کشور در جلسه بازپرسی خبر دادند.
باید از ایشان و سایر اعضای کابینه و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه یاد بگیریم که قیمت دلار، فیلتر و تحریم‌ روی زندگی‌مان اثر نگذارد.
فرزین گفت: برخی از افراد از بازار آزاد ارز تامین می‌کنند و کالا را خریداری می‌کنند، اما بعدا در سامانه نیما درخواست ارز می‌کنند که این کار امر مصداق بارز پولشویی است که ما با آن برخورد می‌کنیم و کالای خریداری شده را قاچاق محسوب می‌کنیم.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در ۳ روز تعطیل اخیر ایران یا امروز که دبی تعطیل بود نرخ درهم را با نرخ سازی بالا می‌بردند!
نخست وزیر عراق امروز دوشنبه رئیس بانک مرکزی عراق را برکنار و فرد جدیدی را جایگزین وی کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی به منظور توسعه و تقویت ارتباطات و مناسبات پولی و بانکی با کشورهای حاشیه خلیج فارس، در صدر هیئتی تخصصی وارد دوحه پایتخت قطر شد.
رئیس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: سازوکارهایی فراهم شده تا انتقال و رفع تعهد ارزی، از طریق واریز ارز به حساب بانک مرکزی ایران در عمان و دریافت ارز در ایران به منظور رفع تعهدات، تسهیل شود.
در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۲ شبکه خبر، فرزین رئیس جدید بانک مرکزی حضور پیدا می کند.
«محمدرضا فرزین» در جلسه امروز هیات دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
رئیس کل بانک مرکزی یکشنبه هفته آینده قرار است برای بررسی افزایش نرخ ارز به مجلس برود. حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد: در جلسه علنی یکشنبه هفته آینده مجلس موضوع دلایل افزایش نرخ ارز با حضور رئیس بانک مرکزی و مسئولان متولی ارز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی دلایل افزایش نرخ ارز در جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: رئیس بانک مرکزی باید در مجلس حضور یابد و توضیح دهد که چرا با وجود داشتن درآمد ارزی، قیمت دلار در حال افزایش است.
صالح آبادی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با بیان اینکه در بازار نیما هیچگونه مشکلی در عرضه ارز وجود ندارد گفت: همانطور که در اطلاع رسانی ها نیز تاکید می شود تعادل خوبی بین میزان عرضه با میزان تقاضا وجود دارد و مشکلی در بازار نیما نداریم.
طاهربن سالم العمری رییس کل بانک مرکزی عمان دقایقی دقایقی ‍یش با حضور در بانک مرکزی با صالح آبادی دیدار کرد.
طاهربن سالم العمری رییس کل بانک مرکزی عمان دقایقی دقایقی ‍یش با حضور در بانک مرکزی با صالح آبادی دیدار کرد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مردم نگران تراکنش های بانکی خود نباشند و بررسی های نشان می دهد که از هر هزار نفر دو یا سه نفر مشمول آیین نامه حساب تجاری می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ