رئیسی با بیان اینکه دولت سیزدهم با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض‌آمیز مخالف است، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را مأمور کرد چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود دارد که برای کارکنان بانک‌ها تسهیلات ویژه و غیرمتعارف در نظر گرفته، مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و به مردم اطلاع‌رسانی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: هر کارفرمایی که از افراد دارای معلولیت یا زنان سرپرست خانوار استفاده کند، ۲۳ درصد از حقوق فرد مددجو برای ثبت بیمه از سوی بهزیستی به کارفرما پرداخت می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از زمان آغاز پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، ۲۰۰ هزار متقاضی وام نوسازی مسکن دریافت کردند.
سید ابراهیم رئیسی گفت: مسئله تاخیر در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن ظرف یک هفته بررسی و موانع برطرف شوند.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۵۵ واحد صنعتی و معدنی استان طی یک سال اخیر خبر داد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی بخشی از تاکیدات رئیس جمهور درباره رفع موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج را به او ابلاغ کرد.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: تا پایان سال ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهره‌برداران بخش کشاورزی تخصیص خواهد یافت.
رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.
رئیس جمهور گفت: دولت آماده حمایت از کارخانه‌ها و احیاء واحدهای تولیدی است.
رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه در سال جاری، در مباحث مرتبط با بانک ها، بیش از آنکه به مشتری بانک بپردازد، به خود بانک خواهد پرداخت.
با وجود اینکه قانون از سال ۱۴۰۰ بانک‌ها را مکلف به پرداخت ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود به بخش مسکن کرده است، اما آن‌ها همچنان از زیر بار این تکلیف شانه خالی می‌کنند. برخی بانک‌ها نیز برای جبران زیان، وارد فعالیت‌های سوداگرانه همچون مسکن می‌شوند.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت تسهیلات کم بهره به چایکاران و کارخانه داران شمال خبر داد و گفت: این تسهیلات به منظور تقویت صنعت چای پرداخت می‌شود.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۱ هزار و ۷۶۰ بافنده فرش است، گفت: ۲۷۰ مورد تسهیلات حمایت از تولید فرش در یک سال اخیر پرداخت شده است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بانک‌ها به بهانه‌های واهی از پرداخت تسهیلات خرد به مردم خودداری و سخت گیری می‌کنند و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از پرداخت تسهیلات نقدی برای خرید موتورهای برقی خبر داد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از پرداخت ٢٠٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی خبر داد.
رئیس سازمان چای کشور، از پرداخت ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به چای‌کاران و کارخانجات چای از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات جاری و سرمایه ای به چایکاران و کارخانه های چایسازی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا چه در روستا و شهر، سازمان بهزیستی در شهر ۲۰۰ میلیون تومان و در روستا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌کند.
رئیس صندوق پژوهش و فناوری مدرس گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، به بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور، تسهیلات مالی ارزان قیمت از طریق صندوق پژوهش و فناوری مدرس پرداخت شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ برای اشتغالزایی در استان ها پرداخت می شود.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
رئیس کمیته امداد از همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان تقدیر کرد و گفت: در برخی بانک‌ها بیش از ۷۰ درصد اعتبارات مصوب، جذب شده است.
رئیس بنیاد مسکن گفت: متقاضیان وام ۲۰۰ میلیونی نوسازی مسکن روستایی می‌توانند با مراجعه به بانک‌های دولتی از این هفته تسهیلات خود را دریافت کنند.
همزمان با آغاز هفته دولت، سامانه‌های «تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند» و «پرداخت لحظه‌ای (پل)» توسط رئیس کل بانک مرکزی رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ