حکایت سارقی که ماشین سردار رادان را دزیده بود را در این ویدیو ببینید. سردار رادان امروز با حکم رهبر انقلاب فرمانده فراجا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
در این ویدیو پرنده یک کارتون تلویزیونی خاطره انگیز را در دنیای واقعی ببینید. سرعت باور نکردنی این پرنده او را به میگ میگ تشبیه کرده است:
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه‌ای در حضور رضا صادقی و رضا یزدانی خاطره جالبی از دوران فوتبالی خود و واکنش های خانواده‌اش به بازی های فوتبالش تعریف کرد.
فردی در ونزوئلا به دلیل عدم بازپس‌گیری بدهی توسط هم محلی‌های خود، یک نارنجک را به داخل مغازه بیلیارد پرتاب می کند که در این حمله ۸ نفر مجروح شدند و حال یک نفر از آنها وخیم است.
رئیسی صبح امروز (دهم اردیبهشت) در جلسه بررسی استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی گفت: از کسانی که وزیر را استیضاح کردند بخاطر پیگری دغدغه‌های مردم تشکر می‌کنم. تلقی ما در دولت این است که دوستان ما در مجلس به خاطر مسائلی که در حوزه‌های انتخابیه با آن مسائل درگیر هستند مواردی را در مجلس پیگیری می‌کنند.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
یک جوان ۲۵ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی و نداشتن پورشه در خیابان خواجه عبدالله اقدام به خودکشی کرد.
۲۰ سال پیش، یک سوپرمارکت فلوریدا بسته شد تا مایکل جکسون بتواند رویای خود را برای خرید خواربار فروشی مانند دیگران برآورده کند.
یک روحانی خاطره‌ای از حضور در مراسم ختم یک مادر تعریف می‌کند که گوشی اش روی زنگ بوده و آهنگ بندری پخش کرده است.
پیکه و نامزدش کلارا از یک رستوران ژاپنی در بارسلون اسپانیا به خاطر شکیرا اخراج شدند.
نحوه شن ریزی در معابر توسط شهرداری تهران سوژه کاربران فضای مجازی شد.
ویدیویی از یک بزرگراه منتشر شده است، که در آن یک خودرو ناگهان در مسیر خود تغییر جهت ایجاد کرد و تصادفی وحشتناک در اتوبان به وقوع پیوست.
محققان می‌گویند ترک برداشتن این قطعه و شکل گیری یک کوه یخی جدید به خاطر تغییرات آب و هوایی نبوده و براساس پدیده طبیعی "کالوینگ" رخ داده است.
یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی شبکه‌های اجتماعی در رومانی دستگیر شد. وی مظنون به قاچاق انسان، تجاوز جنسی و تشکیل یک گروه جنایی سازمان یافته می‌باشد.
سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که ظاهرا در آن اپل را به خاطر نداشتن یک آیفون تاشو مسخره می‌کند.
ویدیویی عجیب از حرکت مخاطره‌آمیز و لایی‌کشیدن توسط سواری زانتیا که باعث واژگونی این خودرو شد را ببینید.
ویدیویی عجیب از حرکت مخاطره‌آمیز و لایی‌کشیدن توسط سواری زانتیا که باعث واژگونی این خودرو شد را ببینید.
رستم قاسمی وزیر اسبق نفت و راه و شهرسازی صبح دیروز دارفانی رو وداع گفت. او سالها پیش و در برنامه صداوسیما خاطره جالبی از تقابلش با یک راننده تاکسی تعریف کرد.
زمانی که یک بیل مکانیکی سعی بر قرار دادن یک سنگ غول‌پیکر بر روی کامیون داشت، وزن بالای سنگ، باعث چپ شدن کامیون شد و این خطا در محاسبات حادثه آفرید.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
یک شبکه تلویزیونی در روسیه که غرب را به خاطر صحبت بیش از حد در مورد جنگ هسته‌ای مقصر دانسته اقدام به پخش سکانس شومی از انفجار‌های هسته‌ای کرده است.
اعتراض خانم‌های محجبه یزدی به ادعای یک روحانی در حسینیه گلچینان یزد با عذرخواهی آن روحانی پایان یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ