طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو بخش تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات تولید شده در پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی رئیس جمهور رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارک فناوری پردیس در راستای اعتمادسازی و تقویت بازار محصولات دانش بنیان و فناور اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی کیفی این محصولات و ارائه گواهینامه تائید و تضمین کیفیت محصول می کند.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچ گونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافقیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل، ایراداتی به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
لالیگا برنامه مالی بارسا را تایید کرد تا این تیم رسما وارد بازار نقل و انتقالات شود. حالا توجه همه به بارسلونا و مسی است: آیا او به باشگاه سابقش برمی‌گردد؟
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
آندری یرماک، رئیس ستاد ریاست جمهوری اوکراین روز گذشته اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور این کشور در ادامه ادعاهایش علیه ایران مبنی بر حمایت نظامی از روسیه در جنگ اوکراین، طرحی را برای تحریم ۵۰ ساله ایران به پارلمان این کشور ارائه کرده است.
لالیگا به باشگاه بارسلونا اعلام کرده که طرح امکان سنجی اقتصادی آن‌ها فعلا مورد تایید قرار نگرفته است.
در نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، ماده واحده پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ این جمعیت تایید و آماده طرح و تصویب در مجمع عمومی هلال‌احمر شد.
در پی طرح سوال از سوی متقاضیان، گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص زمان افتتاح حساب وکالتی و امکان ثبت نام محصولات اطلاعیه ای صادر کرد.
براساس نتایج ارزیابی فرآیندهای کیفی در ایران خودرو، ارتقا و تحول کیفیت در تمامی حوزه ها و سطوح فرآیندی و محصولی طی یک سال گذشته محقق شده است.
تلاش ایران خودرو در اجرای طرح تحول کیفیت مورد تایید و حمایت مجلس است
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
سخنگوی شورای نگهبان از تصویب طرح دومرحله ای شدن بررسی بودجه خبر داد.
وزرای کابینه تایید کردند، این طرح به مقامات کانادا اجازه می‌دهد که درباره هر یک از مقامات ایرانی که پیش از این نیز در کانادا بوده‌اند، تحقیقات به عمل بیاورند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما معتقدیم که باید قانون بر فضای مجازی حاکم باشد و هیچ فردی تایید نمی‌کند که در بستر این فضا در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد شود.
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: طرح امکان رأی‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس در شورای نگهبان تصویب و به قانون تبدیل شد
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید طرح اصلاح ذیل جدول (۴-۲۴) محرومیت‌زدایی تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح استفساریه قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران مورد تایید دولت است و دولت بار مالی ناشی از اجرای آن را پذیرفته است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران مورد تایید دولت است و دولت بار مالی آن را پذیرفته است.
عباد گفت: اینماد بدون توجه به شرایط کاری استارتاپ‌ها شکل گرفت و در حاضر فقط برای مشاغل نوپا و دانش‌بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال محدودیت ایجاد کرده است؛ اما با این وجود مشاغل جدید رشد خوبی طی چند سال اخیر داشته اند، اما سنگ اندازی‌ها در صدور مجوز و شروع کسب و‌کار‌ها بسیار زیاد بوده و شرایط را برای افراد سخت‌تر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ