با منتفی شدن حضور بازیکنان ذخیره ایران در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا، نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در شرایطی هتل محل اقامت خود را ترک و ناپدید شده است که رئیس فدراسیون نیز در کنار تنها ورزشکار اعزامی از ایران حضور داشت!
نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در شرایطی هتل محل اقامت خود را ترک و ناپدید شده است که رئیس فدراسیون نیز در کنار تنها ورزشکار اعزامی از ایران حضور داشت!
سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان از اعزام تنها یک نماینده به مسابقات قهرمانی جهان انگلیس خبر داد و گفت: وی تنها شناگر شانس کسب مدال دربازیهای پاراآسیایی هانگژو چین است، امیدوارم با حضور وی در مسابقات قهرمانی جهان انگیس بتوانیم مجوز ورود به پارالمپیک پاریس را نیز کسب کنیم.
دختر رکابزن کوهستان ایران گفت:بازی‌های آسیایی جایی نیست که یک سهمیه بانوان ایران به خاطر یک اشتباه از بین برود و دغدغه من حضور مربی‌ام یا یک فرد ماهر کنار من است.
مشترکانی که حداقل 90 روز از سیمکارت خود استفاده نداشته‌اند، تنها تا پایان تابستان فرصت فعالسازی و حضور در قرعه‌کشی یک سال اینترنت رایگان را دارند.
انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دوم مرداد برگزار می‌شود و از بین 3 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات تنها صلاحیت یک کاندیدا از سوی مراجع ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان به تایید نهایی رسیده است.
ایلان مسلیه، دروازه‌بان فرانسوی لیدزیونایتد، تاکید کرد که تنها به شرط فیکس بودن پیشنهاد چلسی را قبول می کند.
تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره بنابر دلایل فنی ترجیح داد به اردوی تیم ملی اضافه نشود.
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
منطق درست و حسابی تنها سلاحی است که هیچ کس نمی‌‎تواند در مقابلش ایستادگی کند. ما باید این را یک کمی مجهز کنیم. افرادی مجله و روزنامه در اختیار دارند و ما هم یک زمانی می‌کردیم، ولی بنده رکورددار روزنامه‌های توقیف شده هستم و چهار روزنامه به نام‌های «جهان اسلام» و «حیات‌نو» دوره اول تا سوم پشت سر هم توقیف شد.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
حامد افضلی معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال با انتشار یک استوری، از تنها راه حضور استقلال در آسیا پرده برداری کرد.
از صبح امروز هتل المپیک محل حضور بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم‌ملی بوده است.
برای پیشبرد یک سیاست اقتصادی یا باید حمایت و اعتماد و همدلی اکثریت قاطع را به همراه داشت و عموم نخبگان نیز از آن حمایت کنند، یا آنکه یک اقلیت متحد و منسجم با اتکا به دانش اقتصادی و علمی یک طرح و ایده را جلو ببرند، مثل چین. متاسفانه ایران از هر دو وضعیت به دور است. نه حمایت عمومی و اکثریت جامعه و نخبگان را دارد.
طبق اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، تنها یک بازی از هفته هفدهم بدون تماشاگر خواهد بود.
براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
مراکش به احتمال زیاد با یک تغییر نسبت به بازی قبل مقابل پرتغال در دیدار نیمه نهای حضور پیدا می کند.
گربه ای که با حضور در محل اقامت تیم ملی انگلیس معروف شده بود، با این تیم به خانه برمی‌گردد.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
با منتفی شدن حضور بازیکنان ذخیره ایران در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا، نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.
حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
برانکو ایوانکوویچ همچنان تنها مربی کروات است که در جام جهانی هدایت یک تیم ملی دیگر غیر از کرواسی را بر عهده داشته است. او سه بار در لیگ اروپا هدایت دینامو را بر عهده داشت، او پنج عنوان قهرمانی در سه کشور کرواسی، چین و ایران دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ