فراکسیون انقلاب اسلامی (فراکسیون اکثریت) قرار بود امروز نامزدهایش را به صحن معرفی کند و سایر نامزدها نیز به نفع افرادمنتخب کنار بروند. درجریان جلسه امروز فراکسیون برای اولین بار در تاریخ مجلس، توافقی برای نامزدهای هیات رئیسه شکل نگرفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
10 ملی‌پوش کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شدند، بزرگترین سوغاتی که حضور در مراحل مختلف چرخه و میدان‌های داخلی و خارجی برای کشتی داشت، حذف نگاه سلیقه‌ای سرمربی و فدراسیون بود.
سرپرست فدراسیون راگبی پس از دریافت حکمش از وزیر ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی اولین استادیوم راگبی در ایران بزرگ‌ترین آرزوی من است که سعی دارم سال آینده این امر تحقق پیدا کند.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال روند چگونگی پرداخت طلب مارک ویلموتس را اعلام کرد.
سرمربی و مدیرفنی فدراسیون فوتبال ایران در کنار یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ فوتبال مشغول تماشای بازی آرسنال شدند.
فدراسیون هندبال در آیین بزرگ انتخاب برترین‌های ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران، موفق به کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی کشور شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از سال ۱۴۰۰ تا کنون، حامی ورزش هندبال کشور است.
رئیس فدراسیون قایقرانی بزرگترین چالش پیش روی این مجموعه را تامین منابع مالی دانست و از نبود تجهیزات مدرن و نبود آگاهی مردم نسبت به بهره از اماکن و تجهیزات ورزشی گلایه کرد.
رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت که به زودی ستاره های بزرگتری وارد این کشور خواهند شد.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی اول ورزش ایران، رسما حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری شد.
سرپرست فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه با حضور ۲۹ کشور در جام فجر، بزرگترین مسابقات ورزشی ایران برگزار می‌شود، گفت: مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی بر برگزاری باشکوه مسابقات مینی فوتبال محلات به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور تاکید کردند.
سرمربی تیم ملی اسپانیا در شرایطی به همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پایان داد که مسئولیت تغییر نسل طلایی به عهده او بود.
رئیس فدراسیون شطرنج ایران از برگزاری بزرگترین مسابقات شطرنج ایران در آذرماه خبر داد.
رئیس فدراسیون شطرنج ایران از برگزاری بزرگترین مسابقات شطرنج ایران در آذرماه خبر داد.
کیانوش رحمتی روند تیم ملی را امیدوار کننده می بیند و اعتقاد دارد با حمایت فدراسیون می توان در بزرگترین تورنمنت جهان آبرومندانه کار کرد.
کیانوش رحمتی روند تیم ملی را امیدوار کننده می بیند و اعتقاد دارد با حمایت فدراسیون می توان در بزرگترین تورنمنت جهان آبرومندانه کار کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
مهدی تاج در حاشیه جلسه مهمی که امروز در فدراسیون برگزار شد، برای صدا و سیما خط و نشان کشید.
رئیس و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و به همراه سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با مدیران باشگاه ها و روسای هیات های فوتبال استان ها نشست مشترکی برگزار کردند.
حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.
نخستین جلسه اجرای برنامه راهبردی کشتی کشور در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ