قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (اول تا هفتم خرداد) از سوی بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اقتصاد دریا محور حلقه مفقوده استان‌های شمالی است، گفت: استان گیلان مقام نخست تولید خاویار و مقام دوم تولید گوشت ماهی را در کشور دارد.
دنیای خوشمزه ترشی‌ها پر از تنوع و زیبایی است که بعضی از آن‌ها مثل ترشی آلبالو، ترشی گیلاس، ترشی انجیر، ترشی انگور و ترشی گوجه سبز را در این بخش آموزش می‌بینید.
گیلاس زیاد بخورید چراکه فواید بسیاری دارد.
۹۰ جشنواره و رویداد گردشگری، فرهنگی و اجتماعی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
گیلاس برای سلامت قلب و مغز مفید است و همچنین می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند.
فرماندار شهرستان صحنه گفت: درگیری اولیه به بهانه اختلاف بر سر قیمت فروش محصول باغ گیلاس آغاز و منجر به زد و خورد می‌شود که با وساطت اطرافیان حل می‌شود.
متأسفانه بدلیل شلیک گلوله های ساچمه ای از اسلحه شکاری پران، دو برادر و یک شخص دیگر جان خود را از دست داده اند.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کرم‌های داخل گیلاس سمی نیستند و نمی‌توانند در بدن انسان زنده بمانند، بنابراین مصرف تصادفی آن‌ها برای سلامت خطری ندارد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کرم‌های داخل گیلاس سمی نیستند و نمی‌توانند در بدن انسان زنده بمانند، بنابراین مصرف تصادفی آنها برای سلامت خطری ندارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتطامی گیلان افزود: متاسفانه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.
منچسترسیتی‌، قهرمان لیگ برتر انگلیس، در یک بازی تشریفاتی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.
جوانان به دلیل طبع گرم و مزاج و فعالیت بیش از سایر افراد در معرض کم آبی و خشکی بدن و خشکی دستگاه گوارش هستند و به همین سبب ممکن است دچار یبوست شوند و توصیه ‌می‌شود در این فصل آب میوه، دوغ، سبزیجات مخصوصا کاهو و به ویژه میوه‌هایی یک مقدار ترش هستند، نظیر گوجه سبز، هلو، آلبالو، گیلاس و هندوانه را مصرف کنند.
هسته زردآلو و یا دانه میوه‌هایی مانند سیب، هلو، شلیل، گلابی، گیلاس و بادام تلخ حاوی ترکیبی شیمیایی و سمی به نام «آمیگدالین» است.
اهر- فرماندار اهر با اشاره به اینکه این شهرستان قطب تولید محصولات کشاورزی استان است، بر ضرورت برگزاری جشنواره‌های گیلاس، سیب و بلال در اهر تاکید کرد.
شهروندان ژاپنی در طول دوران همه‌گیری کرونا از برگزاری مهمانی و دورهمی منع شدند.
پرز بعد از قهرمانی رئال در جام باشگاههای جهان تاکید کرد که هدف باشگاه این است که همواره بهترین در اروپا و جهان باشد.
بنای اصلی بقعه امامزاده سید محمد نوربخش (ع) ساده و آجری است و توسط بانویی به نام «بی‌بی کوکب اعظم کاکویی» به کمک دیگر افراد خیر بازسازی‌شده است و البته بار دیگر در سال ۱۳۸۲ توسط اداره اوقاف و امور خیریه کن تعمیر و مرمت شد.
در روزگاری که هنوز از خیابان‌کشی‌ها و خانه‌های مدرن خبری نبود، مسافران دربند و به ویژه مسافرانی که قصد داشتند به پس قلعه سفر کنند، با نام «مغ‌محله» آشنا بودند. گذر از دربند بدون عبور از دل باغ‌های انبوه گیلاس و آلبالو که در پیشانی این آبادی قرار داشت امکان‌پذیر نبود.
دادستان مرکز گیلان اعلام کرد: متأسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تأسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت نموده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
تیتران دَن روستای بزرگی است با ۵۵ خانوار و ۲۰۰ نفر جمعیت. سال‌ها قبل موسسه قلم‌چی برای این روستا مدرسه ساخته است. در روستاها، دانش‌آموزان پسر و دختر، از پایه اول تا ششم باهم درس می‌خوانند. اما داستان از ششم به بعد شروع می‌شود.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با اغتشاش گران مطالبه مردمی است، گفت: پلیس با مخلان امنیت شهروندان برخورد می کند.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.
قدیمی‌ترین شیوه نان پزی نیز پخت آن میان خُلواره و خاکستر بوده که هنوز هم میان برخی از مردم عشایری و روستایی بازمانده است. خوزستان، گیلان، گرگان و مازندران از سرزمین‌هایی بوده‌اند که مردم آن‌ها نان تهیه شده از آرد برنج می‌خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ