کاروان ایران در یک روز نسبتا خلوت در 5 رشته بازی های کشورهای اسلامی در قونیه نماینده خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو کشور نفت‌خیز به دنبال تراشه و متخصص AI در جهان هستند
کشورهای حوزه خلیج فارس با وجود وابستگی شدید به صنعت نفت و گاز، در سال‌های اخیر اهداف جدید و نسبتا مشابه و گسترده ای را برای کسب بیشتر انرژی‌های غیرفسیلی به ویژه انرژی خورشیدی اعلام کرده‌اند.
پس از انصراف از خرید روملو لوکاکو، اینتر حالا قصد دارد برای جذب آلوارو موراتا از اتلتیکو اقدام کند.
انتخابات فدراسیون کشتی در موعد مقرر برگزار می شود
خیز ۲۰۰میلیون یورویی رئال؛ خرید فوری امباپه
باشگاه النصر به کمک ابرستاره پرتغالی اش با بارسلونا وارد رقابت شد.
خیز مسی برای عبور از دایی در ۲بازی آسان آسیایی
خیز طلای جهانی برای فتح قله تاریخی در ناحیه ۲۰۷۰ دلار ناکام ماند.
روابط آذربایجان و ایران در حال حاضر در سطح بسیار پایینی قرار دارد و از قبل نمی‌توان گفت که آیا در این سطح باقی می‌ماند یا دچار افت و خیز می‌شود. نامه‌هایی از مقامات ایرانی دریافت شده و چند مکالمه تلفنی برای عادی سازی روابط صورت گرفته است، با این حال، به صراحت می‌گویم که خواسته‌های آذربایجان مشروع و منطقی است
انگلیس اعلام کرد قانون جدیدی برای کنترل قدرت شرکت های فناوری بزرگ مانندگوگل، فیس بوک و آمازون که قادر به سخت تر کردن رقابت در بازارهای دیجیتال هستند، ارائه می کند.
خیز هارمونی برای شکستن سلطه iOS و اندروید
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به  حضور تیمش در سه جام جهانی در مورد عملکرد پرافت و خیز شاگردانش در این میادین توضیحاتی داد. او تاکید دارد نتایج وعملکرد آنها فاجعه نبوده است.
تیم فوتبال جوانان ایران امروز کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا که به منزله کسب سهمیه جام جهانی جوانان است آغاز می‌کند.
امروز مطالبی همچون قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی می‌شود، موافقت با ایجاد مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ارزآوری ۱۷۲ میلیون دلاری طلای سرخ، بورس در چاله خودرو!، بازار نفت در انتظار سیگنال چین، بورس چه زمانی صعودی می‌شود؟، واردات ارز به هر میزان از مالیات معاف شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نفر اول لیست الیت ایران تارگت کوتاه مدت خود را روی قضاوت در جام ملت‌های آسیا 2023 گذاشته است.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ترجیح انتقال پیروز از تهران به منطقه توران در سمنان گفت: پیروز به لحاظ شادابی و جست و خیز مشکلی ندارد.
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
آصف بیات: با ظهور «مردم» به عنوان سوژه، به عنوان ابر‌جمعی که در آن مرز‌ها و تفاوت‌های طبقاتی، جنسیتی، قومی، مذهبی به‌طور موقت و به نفع خیز عمومی بزرگ‌تری رنگ می‌بازند، به نظر می‌رسد خیزش وارد نوعی اپیزود انقلابی شده.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت «پیروز» توله پلنگ ایرانی گفت: حالش خوب است. خبر جدید این است که پایش را روی زمین می‌گذارد. در مجموعه پردیسان جست و خیز می‌کند، اما به دلیل این‌که توسط دایه انسانی پرورش پیدا کرده خصوصیات حیوانی کمتر در او نمود پیدا کرده است که کم کم باید به شکار عادت کند که این اتفاق می‌افتد.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.
جمعی از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور شرکت‌کننده در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری نماز جمعه با نوشتن نامه‌ای از مقام معظم رهبری نسبت به تذکرات و راهنمایی‌های معظم له قدردانی کردند.
زاکانی شهردار تهران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حضور پیدا کرد و در جریان نیازها و کمبودهای اردوی قهرمانان ایرانی قرار گرفت. در این بازدید یکی از همراهان زاکانی برای بوسه بر پای حسن یزدانی خیز برداشت که یزدانی مانع شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ