خبرگزاری فارس با انتشار یک رشته توییت، ضمن تایید خبر هک شدن این خبرگزاری توسط گروه «بلک ریوارد»، پذیرفت که بولتن‌های محرمانه این خبرگزاری که «برای آگاهی برخی مسئولان» تهیه شده، در اختیار هکرها قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به واکنش گسترده و عمدتاً منفی جامعه به اظهارات رئیس مجلس، خبرگزاری مجلس «خانه ملت» درباره عبارت «تصمیمات سخت» توضیحاتی ارائه کرد. در توضیحات این خبرگزاری آمده است: «در روز‌های اخیر یکی از جملات رئیس مجلس، در جمع اعضای نظام مهندسی، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها داشته و البته در این میان برخی یا به تصور اینکه تاکنون چنین تأکیداتی از سوی قالیباف انجام نشده یا به قصد تخریب، درباره آن دست به خیال‌نویسی زده‌اند.»
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد ارائه داد.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مشهد ـ در پی انتشار گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با دلایل گرانی مرغ و معضلات پرورش جوجه یک روزه، وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی ارائه کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه نحوه برگزاری تجمعات که به تازگی به مجلس ارسال شده است، ضمن تسهیل فرآیند برگزاری تجمع‌ها، ارائه مجوز برای برگزاری تجمع را از رفتار سلیقه‌ای دور می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش علت اصلی بروز مشکل بوده است.
توضیحات امیر سرتیپ رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا را در خصوص رزمایش پدافند آسمان ولایت مشاهده می‌کنید.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به دلیل حضور نداشتن تعدادی از اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
دبیر سازمان لیگ فوتسال توضیحاتی درمورد زمان و محل برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر ارائه کرد.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه درباره بوللتن محرمانه خبرگزاری فارس گفت: این شخص انشای خبر می‌کرده است.
تماشاگر بازی با ایران و انگلیس توضیحاتی در خصوص شرایط این بازی به خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر در دوحه داد.
آمریکا و سه کشور اروپایی از شورای حکام خواستند، از ایران بخواهد توضیحات بیشتری درخصوص ذرات اورانیوم یافت شده در سه سایت اعلام نشده ارایه کند و این همکاری "الزامی و اضطراری" است. بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، پیش‌نویس این قطعنامه در روز جمعه به ۳۵ کشور عضو شورای حکام آژانس بین‌المللی ارسال شده است.
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در مراسم گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی درخصوص انصراف از انتخابات به نفع رئیسی توضیحاتی داد. منبع: خبرگزاری دانشجو
شهردار تهران توضیحاتی درباره انتشار تصویر اردوی بهشت گردی در بهشت زهرا داد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
حمید سجادی وزیر ورزش از روند نحو برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شهرداری منطقه ۸ در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اقدام غیرمتعارف توسط یکی از کارکنان شهرداری این منطقه اعلام کرد: شهرداری هیچ گونه دخل و تصرفی در برگزاری این جلسه نداشته است.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: هرگاه اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته و نفع اقتصادی کامل از توافق پیش روی ماست، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان فارس توضیحاتی درباره نامزدهای تصدی صندلی ریاست هیئت فوتبال این استان ارائه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ