ای‌اس‌پی‌ان اعلام کرد که ستاره ای از تیم ملی پرتغال که در قطر عکسش روی آسمان خراش قرار خواهد گرفت، کریس رونالدو نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از گذشت حدود دو ماه از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ژائو فلیکس درباره واکنش رونالدو به نیمکت نشینی در این رقابت‌ها صحبت کرد.
مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر بیننده‌هایی بیشتر از فینال جام جهانی 2022 قطر داشته است.
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی غیرمنتظره مدعی شد که فوق ستاره تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هدف «تحریم سیاسی» بوده است!
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حتی پیش از جام جهانی قطر هم فرسنگ‌ها از کریستیانو رونالدو جلو افتاده بود.
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال پس از حذف از جام جهانی قطر 2022 پیام جالبی در اینستاگرامش از واقعیت‌های زندگی منتشر کرد.
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال پس از حذف از جام جهانی قطر 2022 پیام جالبی در اینستاگرامش از واقعیت‌های زندگی منتشر کرد.
کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 را ترک کرد.
کریستیانو رونالدو در قطر حضور در پنجمین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در شرایطی تجربه کرد که شرایط برای این ستاره به هیچ وجه مشابه گذشته نبود.
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال از میزبانی قطر در جام جهانی 2022 تمجید کرد.
کریستیانو رونالدو بعد از اولین برد تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میهمانی شامی را برای هم‌تیمی‌هایش در رستورانی در شهر دوحه ترتیب داد.
بعد از رکورد تاریخی رونالدو با گلزنی در پنج دوره از جام جهانی، اکنون کاپیتان پرتغال آماده جدال با اروگوئه شده است.
تصاویری از رونالدو حضور ستاره سابق فوتبال برزیل در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال را مشاهده می‌کنید.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده است. از گرفتن پنالتی رونالدو تا لگد به صورت اسطوره فوتبال پرتغال!
سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که تیم ملی پرتغال بتواند جام جهانی را فتح کند و قهرمان مسابقات شود.
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی این فرصت را دارند که در جام جهانی 2022 قطر بار دیگر تاریخ‌ساز شوند.
تیم ملی پرتغال فهرست نهایی تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، می‌گوید مسی و رونالدو با وجود اینکه پا به سن گذاشته‌اند اما در جام جهانی قطر نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت.
کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دنبال ثبت رکوردی بزرگ به نامش است.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
به نظر می‌رسد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین حضور کریستیانو رونالدو با پرتغال و لیونل مسی با آرژانتین باشد.
رونالدو مدعی شد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آخرین حضور او در تیم ملی پرتغال نخواهد بود و این ستاره ۳۷ ساله قصد دارد در یورو ۲۰۲۴ نیز برای کشورش بازی کند.
بسیاری تصور می‌کردند که سال ۲۰۱۸ آخرین حضور کریستیانو رونالدو در جام جهانی، این بزرگ‌ترین تورنمنت جهان خواهد بود، اما فوق‌ستاره پرتغالی با حضور در قطر پنجمین جام‌جهانی خود را رقم خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ