در نشست کارگروه VAR که روز گذشته در فدراسیون فوتبال برگزار شد، قرار شد یکی از ست های خریداری شده از شرکت بلژیکی در کمپ تیم های ملی نصب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک، صعود این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان را کمکی از سوی پدرش و هوادار مقتول این تیم دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دلیل درگیری لفظی با طرفدار سیتی را توضیح داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
به طور کلی از ۱۸ ماهگی تا دو سالگی سرنوزادان فرم اصلی خود را می‌گیرد. اما والدین معمولا از شکل سر نوزاد نگران می‌شوند. در واقع خربزه‌ای شکل بودن سر بعضی نوزادان یا تورم ناحیه ملات سر نوزاد اغلب بر اثر کشش و تطابق با کانال زایمانی (لگن مادر) است و بعد از چند هفته فرم درستی به خود می‌گیرد؛ بنابراین جای نگرانی برای آن وجود ندارد.
سم آلاردایس، مربی باسابقه و قدیمی، می‌گوید دلیل جدا نشدن هری مگوایر از وستهم را به خوبی می‌داند.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور می‌گوید استوری مدیر اجرایی این تیم تنش‌زا نبود.
ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
رسانه‌های ایتالیایی حضور لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا را یکی از دلایل جدایی روبرتو مانچینی عنوان می کنند.
ایرنا نوشت: بعد از حواشی پیش آمده درباره جابجایی محل نشست خبری وزیرامورخارجه ایران و عربستان به دلیل وجود عکس سردار سلیمانی در سالن، به نظر می‌رسد عکس جدیدی از شهید قاسم سلیمانی در سالن نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در حال نصب است.
به‌نوشته‌ی فیوچریسم، دلیل اینکه Throwflame از ربات Spot شرکت بوستون داینامیکس استفاده نکرده، ممنوع‌بودن نصب سلاح روی این سگ رباتیک است.
ترموستات قطعه‌ای مکانیکی است که وظیفه اندازه‌گیری دما را بر عهده دارد. این قطعه در سیکل تبرید سیستم تهویه ماشین، روی اواپراتور نصب می‌شود. این قطعه با اندازه‌گیری دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور، شرایط را برای حفظ دمای عملیاتی این تجهیز فراهم می‌کند. به زبان ساده اگر دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور کمتر از حد مجاز باشد، با ارسال سیگنالی دستور توقف فعالیت کمپرسور را صادر می‌کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد به یک دلیل روی آوری نصب شیر سنگی در قبرستان‌های استان اشاره کرد.
تیلور برای ورود به کامپیوتر قربانیان، از بدافزاری به نام «Cammy» استفاده می‌کرد. او با ترفندی برخی از قربانیان خود را فریب داده بود تا کامپیوترشان را موقع غذا خوردن، مطالعه کردن یا انجام یوگا، بدون کنترل و محافظ بگذارند و سپس بدون توجه آنها، بدافزاری را در کامپیوتر آن‌ها نصب کرده بود.
مخابرات ایران امکان دریافت پیامک ورود برای کاربرانی که به هر دلیلی از واتساپ خارج شده و یا قصد نصب این پیام‌رسان بر گوشی تلفن جدید دارند را مسدود کرده است.
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
هادیانفر با بیان اینکه نصب پلاک سوم روی خودرو‌ها کار بسیار اثربخش و درستی است که باید انجام شود، اظهارکرد: همانطور که گفتم این موضوع تکلیف قانونی سال ۸۴ است که به دلایل مختلفی اجرا نشده بود و از وقتی که من به پلیس راهور آمدم پیگیر اجرای آن هستم و خوشبختانه اقدامات زیادی هم در این زمینه انجام شده است. ما در آخرین اقدامات به مرحله تولید نرم افزار رسیدیم که نرم‌افزار‌های این پلاک سوم باید آماده شود.
کاهش عمر باتری، عمدتا به دلیل برنامه‌هایی است که روی گوشی نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانستید که برنامه‌ای که تقریبا همه افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند به سرعت باتری شما را بدون اینکه متوجه شوید خالی کند.
سرپرست فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل نصب و سبک سازی سازه متروپل برخی دستگاه‌ها و جک‌های فولادی که ستون‌های ساختمان را تحت فشار قرار می‌دهند باعث حرکت‌هایی در این سازه شده است.
امروز در مصر دادگاهی برای رسیدگی به شکایت الاهلی علیه الزمالک به دلیل نصب یک بنر برگزار شد!
بیدار شدن با زنگ ساعت به خصوص برای اطرافیان فرد کمی اعصاب خرد کن است. به همین دلیل گجتی به نام «سایلنت ویک می آپ» ساخته شده که روی بدن کاربر نصب می شود و فقط او را از خواب بیدار می کند.
سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های، ولی عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، به دلیل گذشت زمان و نیاز به ترمیم، به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است تا پس از بازسازی در محل قبلی خود نصب شود.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ