مسابقات کانواسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا در تایلند با کسب تک مدال برنز فتاح پور به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان رونمایی، کادیلاک گفت که سلستیک بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدیر ارشد بازاریابی جهانی کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، قیمت اولیه را در یک پست لینکدین فاش کرد و اشاره کرد که شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شود. قیمت اعلام شده چیزی نزدیک به ۳۴۰ هزار دلار می‌باشد.
میکا کریستینسون عنوان بهترین پاسور مسابقات لیگ‌ ملت‌ها را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
کرج-مرکز اطلاع‌رسانی پلیس البرز از درگذشت «ملیکا برجی» خبر داد.
ملیکا شریفی‌نیا بازیگر سینما با انتشار یک استوری در اینستاگرام با اثر هنری مونالیزا شوخی کرد.
مسابقات شطرنج زون غرب آسیا در حالی امروز وارد دور پنجم می شود که آرش طاهباز و ملیکا رحمانی صدرنشین جدول مردان و بانوان هستند.
میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی و کارشناس مشهور فوتبال انگلیس، اظهاراتی تند علیه رئیس لالیگا مطرح کرد و گفت تحمل شنیدن حرفهای خاویر تباس را ندارد.
مسابقات کانواسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا در تایلند با کسب تک مدال برنز فتاح پور به پایان رسید.
تیری آنری، میکا ریچاردز و جیمی کاراگر از انتخاب کوین دی بروینه به عنوان بهترین بازیکن زمین تعجب و انتقاد کردند.
کمی عجیب و غریب است که صورت هم‌تیمی‌ات را روی بدنت تتو کنی. همین مسئله باعث خنده خبرساز میکا ریچاردز به تتوی ریچارلیسون شده.
میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی، دوست ندارد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به رئال مادرید برخورد کنند.
یک ماده معدنی شناخته شده دوباره به لطف کابردهای الکترونیکی در مرکز توجه‌ها قرار گرفته است و دانشگاه فناوری وین نشان داد که میکا هنوز هم شگفتی‌ساز است.
با شکایت لالیگا پرونده‌ای علیه باشگاه هوراکان ملییا تشکیل شده و 6 بازیکن این تیم به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند.
با شکایت لالیگا پرونده ای علیه باشگاه هوراکان ملییا تشکیل شده و 6 بازیکن این تیم به اتهام تبانی و شرطبندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند.
دکتر «میلیکا وولین» نویسنده اصلی این گزارش مطالعاتی می‌گوید: ایده اولیه ما القای بیان گیرنده استروژن به منظور تبدیل سرطان پستان سه گانه منفی به سرطان پستان با گیرنده استروژن مثبت بود؛ چرا که این نوع اخیر گزینه‌های درمانی موثرتری دارد.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
شاید جالب باشد بدانید که در فاصله‌ی کمتر از دو هفته، گل‌زنی مدافعان تیم ملی زنان و مردان ایران سبب اولین پیروزی تیم‌های ملی ایران مقابل یک تیم اروپایی شد.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
میکا ریچاردز، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید اشتباهات عجیب ویرژیل فن‌دایک در بازی دیشب لیورپول و یونایتد و به خصوص اشتباه باورنکردنی او مقابل جیدون سانچو از ستاره هلندی بعید بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ