دکتر «میلیکا وولین» نویسنده اصلی این گزارش مطالعاتی می‌گوید: ایده اولیه ما القای بیان گیرنده استروژن به منظور تبدیل سرطان پستان سه گانه منفی به سرطان پستان با گیرنده استروژن مثبت بود؛ چرا که این نوع اخیر گزینه‌های درمانی موثرتری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشورهای حوزه خلیج فارس با وجود وابستگی شدید به صنعت نفت و گاز، در سال‌های اخیر اهداف جدید و نسبتا مشابه و گسترده ای را برای کسب بیشتر انرژی‌های غیرفسیلی به ویژه انرژی خورشیدی اعلام کرده‌اند.
اصفهان- فرماندار ورزنه گفت: در سال‌های اخیر یک پنجم اراضی کشاورزی شهرستان ورزنه زیر کشت محصول رفته است و زمین‌های بایر به کانون ریزگرد تبدیل شدند.
در سال‌های اخیر خاورمیانه همواره کانون جنگ و تحریم بوده است، همین مسئله سبب شده این منطقه تبدیل به اصلی‌ترین منطقه پناهجوفرست شود. به گزارش مرکز رصدخانه مهاجرت ایران «کشـور‌هایی همچـون سـوریه، افغانسـتان و عـراق بـه عنـوان یکـی از کانونهـای اصلـی پناهجوفرسـتی در جهـان بوده‌انـد. همچنین اتبـاع کشـور‌های ترکیـه، ایـران، پاکسـتان نیـز در سـال‌های گذشـته بـه عنـوان کشـور‌های پناهجوفرسـت ایـن منطقـه مطـرح شـده‌اند.»
دانشمندان از طریق تبدیل سلول‌های بنیادی معدی به سلول‌های ترشح‌کننده انسولین، اولین گام مهم در درمان دیابت را برداشتند.
اسیدهای چرب امگا ۳ به کاهش التهاب و بهبود سلامت قلب و مغز کمک می‌کند. نه تنها این، بلکه برخی تحقیقات نشان داده‌اند که امگا ۳ به طور بالقوه می‌تواند سرعت سلول‌ها را کاهش دهد یا از تبدیل شدن سلول‌ها به سلول‌های سرطانی جلوگیری کند. ویتامین D نیز برای سلامت کلی بدن مهم است.
در سال‌های اخیر جرم تصادفات ساختگی به معضل بزرگی در سطح جامعه تبدیل شده است. در تصادفات ساختگی افراد به خودشان یا خودروی خودشان صدماتی وارد می‌کنند تا از این طریق بتوانند از بیمه خسارت بگیرند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت در تدوین بودجه سال آینده صرفاً قانون بودجه سال‌های قبل را کپی‌برداری کرده که البته خودشان می‌گویند برخی از موارد بودجه را تبدیل به احکام دائمی کردند.
شرکت فضایی متعلق به جف بزوس می‌گوید با تکنیکی موسوم به Blue Alchemist می‌تواند از طریق الکترولیز گداخته، آلومینیوم، آهن و سیلیکون خاک ماه را از اکسیژن جدا کند و مواد کلیدی را استخراج نماید. با این فرایند می‌توان سلول‌های خورشیدی، شیشه محافظ و سیم آلومینیومی ساخت.
امروزه در بیشتر کشور‌های اروپایی و همینطور آمریکا گزینه‌های محدودی به هنگام مرگ وجود دارد؛ سوزاندن یا دفن سنتی. با این حال طی سال‌های اخیر موسسات جدیدی اقدام به ارائه گزینه‌های سازگار با محیط زیست کرده‌اند.
دانشمندان چینی توانسته اند از انفجاری کنترل شده برای تبدیل کردن بنزین داغ به پلاسمایی مملو از یون‌های پرشتاب استفاده کنند که به نوبه خود به جریان الکتریسیته تبدیل می‌شود.
هنگامی که سلول‌ها به پوست واقعی تبدیل شدند، پوست به صورت یک قطعه سه بعدی از مدل جدا و روی قسمت واقعی بدن که برای آن ساخته‌شده، قرار داده و سر جای خود بخیه زده می‌شود.
پیش‌بینی می‌شود که مناطقی در غرب آسیا و شمال آفریقا طی سال‌های آینده به کم‌آب‌ترین مناطق جهان تبدیل شوند. تقاضا برای برخورداری از آب به دلیل رشد سریع جمعیت این مناطق افزایش یافته است. براساس آمار‌های سازمان ملل متحد، جمعیت این مناطق در سال ۲۰۱۶ به چهارصد میلیون نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۵۰ جمعیت این مناطق از مرز ۶۷۰ میلیون نفر عبور کند.
خواهر رهبر کره شمالی با تمجید از روحیه و توان جنگندگی ارتش روسیه، گفت که مسکو تمام سلاح‌های ارسالی غرب به اوکراین را به «آهن قراضه» تبدیل خواهد کرد.
بزرگ‌ترین سازنده وسایل نقلیه ریلی جهان در چین به‌تازگی قطاری را به بازار فرستاده است که از سلول‌های سوخت هیدروژنی با بافر ابرخازن استفاده می‌کند و آلودگی ندارد. این قطار با چهار واگن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده است تا به سریع‌ترین قطار هیدروژنی تاریخ تبدیل شود. برد مسافتی این قطار به ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد و هیچ آلودگی‌ای تولید نمی‌کند. همچنین از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل هدایت خودکار و ارتباطات ۵ G بهره می‌برد.
این اندام واره‌ها می‌توانند به مطالعه تعاملات مغز و چشم در طول رشد جنینی، مدل‌سازی اختلالات مادرزادی شبکیه و تولید انواع سلول‌های شبکیه شخصی سازی شده برای آزمایش‌های دارویی و پیوند عضو کمک کنند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهردار تهران دستور در اختیار قرار گرفتن تمامی سوله‌های ستاد بحران برای انجام فعالیت‌های ورزشی را صادر کرده است.
یک امنیت پژوه می‌گوید که ما در سال‌های گذشته به‌گونه‌ای فیلترینگ کردیم که اینستاگرام به یگانه شبکه اجتماعی قدرتمند تبدیل شد.
در طول سال‌های گذشته مدیریت مناطق آزاد تا حدی به محلی برای به کارگیری چهره‌های سیاسی تبدیل شده بود و سال‌ها بین وزارت اقتصاد و مناطق آزاد بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود داشت. اگر چه سعید محمد در طول مدت فعالیت اش در این سمت، به شدت از عملکرد مناطق آزاد دفاع می‌کرد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند از بافت اهدا کننده مرگ مغزی و فوت شدگان، محصولی بدون سلول را تبدیل به داربستهایی برای پیوند در راستای ترمیم برخی بیماریها تولید کنند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند از بافت اهدا کننده مرگ مغزی و فوت شدگان، محصولی بدون سلول را تبدیل به داربستهایی برای پیوند در راستای ترمیم برخی بیماریها تولید کنند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: باید بتوانیم در افق سال‌های آینده، کشور را تبدیل به یکی از قطب‌های ساخت و طراحی نیروگاه‌های اتمی کنیم.
کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، می تواند در پایان فصل جاری به دومین سرمربی پرافتخار این باشگاه تبدیل شود.
در سال‌های اخیر شفافیت به یک مطالبه عمومی تبدیل شده که یکی از حوزه‌های مهم آن که رانت و فساد را کم و نقدینگی و تورم را کنترل خواهد کرد، شفافیت در اعطای تسهیلات شبکه بانکی است.
همه افراد دارای تعداد کمی از سلول‌های تیموسیت هستند که در برخی موارد، این سلول‌ها به سرطان خون تبدیل می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ