با شکایت لالیگا پرونده‌ای علیه باشگاه هوراکان ملییا تشکیل شده و 6 بازیکن این تیم به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. ۶ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.
طبق گزارش مقامات، روز چهارشنبه، یک فرد مهاجم با چاقو به بیمارستان مرکزی میدلسکس در شمال لندن حمله کرد و دو نفر مورد ضربات چاقو قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، اسناد حاکی از آن است که «متهم در نبردهای آزادسازی استان نینوا در تروریست‌ترین موقعیت فعالیت می‌کرد» و هم‌چنین در بخشی موسوم به «امنیت بخش الحدیده» نیز فعال بود.
ساعت ۲ بامداد شنبه نهم اردیبهشت‌ ماه، جسد مرد جوانی کنار سطل زباله یک پارک در محله تهرانپارس از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.
حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود. ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.
در پی گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک خانم میانسال تبعه افغانستان در منزل مسکونی خود در شهر کاکی، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و مأموران انتظامی قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور دستگیری عاملان ضرب و شتم آمران به معروف صادر شد که با اقدام فراجا، ۵ نفر از متهمان در شهرستان ورزنه دستگیر شدند.
بررسی‌ها و یافته‌های وزارت کشور نیز پس از جلسات فشرده با کارشناسان امنیتی و قضایی و وزارت بهداشت نشان می‌دهد که بلافاصله پس از گزارش‌ مسمومیت دانش‌آموزان در ۵۲ مدرسه و ۲۵۰ کلاس، نیروهای اورژانس، درمان، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر  و علاوه بر معاینه دانش آموزان، محیط داخلی و پیرامونی مدرسه را مورد پایش قرار دادند. برخی افراد در رابطه با مواد محرک دستگیر شدند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند.
مأموران پایگاه سوم و نهم پلیس آگاهی پایتخت بدنبال گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت‌ها، تحقیقات را آغاز کردند و با اقدامات پلیسی و در چندین عملیات موفق به دستگیری ۲۳ متهم شدند که سارق و مالخر بودند.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پلیس توانست ماتئو مسینا دنارو سردسته مافیای این کشور را پس از ۳۰ سال تعقیب دستگیر کند.
نگهبان ادامه داد: پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، خانواده دختر نوجوان موضوع را به پلیس گزارش کردند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور قرار گرفت.
کرد‌های مقیم پاریس معتقدند این حمله یک حمله عمدی به شهروندان کرد بوده است. ساعاتی پس از دستگیری ضارب، تعدادی از کرد‌های پاریس در محل حادثه تجمع کرده و طبق گزارش پلیس، میز رستوران‌ها و سطل‌های زباله را به خیابان آوردند.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
خبرگزاری تسنیم در خبری وضعیت روز گذشته مهاباد را گزارش کرد و در اینباره نوشت: طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.
رضایی گفت: کاملاً مشخص و مسلم است که این موضوع سازمان یافته بوده و با سلاح‌های غیر از سلاح‌های نیروی امنیتی به سمت مردم و نیرو‌های امنیتی تیراندازی کردند. تعدادی از این عوامل دستگیر شده اند و به دنبال دستگیری سایر افراد هم هستند و وقتی اطلاعات در این زمینه کامل شد گزارش کاملی به مردم ارائه خواهد شد.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
رویترز در این گزارش به این اشتباه‌های سیا و خالی کردن پشت جاسوس‌های خود در ایران اشاره می‌کند.
با دستگیری جوان ۲۶ ساله که «محمد – س» نام دارد بررسی‌ها نشان داد که همدست او پس از مجروح کردن دو خواهر از صحنه حادثه گریخته است؛ بنابراین گزارش، دقایقی بعد از انتقال آپاچی سوار ۲۶ ساله به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی زیر نظر سرهنگ روح‌ا... شجاعی (رئیس کلانتری گلشهر) آغاز و مشخص شد که او و همدست فراری‌اش در چند ساعت قبل نیز گوشی قاپی‌های دیگری نیز انجام داده‌اند.
پلیس غرب استان تهران اعلام کرد: روز گذشته برابر اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل احدی از شهروندان در فاز ۶ پرند، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۸ در محل حادثه حاضر و با استفاده از اقدامات فنی پلیسی توانستند متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دهند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ