آب‌سُر (hydrofoil) شناوری تندرو است که پس از رسیدن به سرعت مشخص با استفاده از باله‌ها یا تیغه‌هایی که از زیر آن بیرون می‌آید، بدنه‌اش از سطح آب بلند می‌شود. هنگامی که این قایق به سرعت لازم برسد و نیروی کافی برای بلند شدن آن از سطح آب وجود داشته باشد، قایق به حالت باله‌ران (foilborne) درمی‌آید، یعنی بدنه قایق از آب جدا می‌شود و قایق بر روی باله‌هایش حرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
باشگاه الاتحاد پوستر اصلی خود با تصویر مهدی قایدی را منتشر کرد.
مهدی قائدی و همسرش که با تیپ های عجیب خود همیشه مرکز توجه هستند تصویری از استایل خاص دیگری ساعاتی پیش از خود به اشتراک گذاشتند.
قطعاً تلویزیون‌های امروزی از لحاظ کیفیت تصویر قابل مقایسه با تلویزیون‌ها قدیمی نیستند، اما وقتی پای هنر طراحی به میان بیاید، شاید گاهی تلویزیون‌های قدیمی پیشروتر و جذاب‌تر به نظر برسند.
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
روزنامه اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
تصویری از سلفی جدید مهدی قایدی و همسرش را ببینید. این تصویر را ستاره سابق استقلال در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
پس از پایان فصل فوتبال، کریستیانو رونالدو با خانواده خود در یک قایق تفریحی خصوصی در دریای مدیترانه دیده شدند.
این کاناپه فقط شکل و شمایل یک قایق نجات را ندارد بلکه واقعا می‌تواند به همراه میز عسلی‌اش روی آب شناور شود!
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت.
درحالی که محبی قصد داشت کلاه قایدی را بردارد، مهاجم استقلال گفت گران‌قیمت است و نباید دست بزنی!
الهام السادات اصغری شنای ۵ کیلومتری را با کشیدن قایق کایاک در ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه و ۴۰ ثانیه سپری کرد.
مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.
تصاویری تماشایی از مهدی قایدی که پیش از شروع بازی آلومینیوم قلنج گردنش را می‌شکند!
نسخه‌های مینیاتوری از قایق و کارگاه‌های مصر باستان که در مقبره یکی از مقام‌های دربار فرعون کشف شده اکنون در موزه متروپولیتن نیویورک به نمایش گذاشته شده است.
خیلی بعید است که به این زودی‌ها بتوانیم نگاهی به داخل کشتی جدید جف بیزوس داشته باشیم. با این حال، گزارش شده است که فضای داخلی این قایق از «اِئوس» (Eos) الهام گرفته شده است. «اِئوس» یک قایق بادبانی ۹۲ متری متعلق به دوست نزدیک بزوس، بری دیلر، موسس و مدیر عامل سابق فاکس، است.
مهدی قایدی مهاجم درخشان این روز‌های باشگاه استقلال با انتشار تصویر عاشقانه‌ای ولنتاین را تبریک گفت.
کشتی پیشنهادی ۸۸ متری با نام پگاسوس، اولین کشتی پرینت سه بعدی در جهان خواهد بود و هم از نظر طراحی و هم از نظر تاثیرات زیست محیطی نامرئی خواهد بود.
این قایق تفریحی دارای یک آشیانه بالگرد و گاراژ‌های مختلفی می‌باشد. هم چنین، فضای لازم برای قرار دادن اسباب بازی‌های آبی در آن قایق تفریحی نیز وجود دارند. این قایق تفریحی با بودجه ۸۰ میلیون یورویی ساخته می‌شود.
یک قایق لوکس و تفریحی ۸۲ متری متعلق به صدام حسین این روز‌ها در بندر بصره لنگر انداخته و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
قایدی که با هزینه زیادی به استقلال بازگشته است با زدن تنها یک گل تا اینجای فصل از رقابت‌های لیگ برتر آمار بسیار ضعیفی از خود بجا گذاشته است.
قایدی، برخلاف بازی‌های گذشته در کانال چپ آبی‌ها عملکرد درخشانی داشت و چندین مرتبه با حرکات انفجاری خودش تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری‌ها پیش رفت
مهدی قایدی بعد از یک سال دوری بار دیگر به استقلال تهران پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ