باشگاه الاتحاد پوستر اصلی خود با تصویر مهدی قایدی را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جایگاه مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در این باشگاه باعث شده که صحبت درباره کنار گذاشتن او دشوار باشد.
آنخل دی‌ ماریا، ستاره آرژانتینی بنفیکا با زدن یک گل در سوپرجام به عنوان بهترین بازیکن این بازی انتخاب شد.
اگر روند قیمت‌های پایین در زنجیره ارزش افدرا که به راحتی تهیه می‌شود ادامه یابد، افغانستان به کمک مافیای غربی به زودی می‌تواند نقش مهمی در تجارت جهانی مواد مخدر مصنوعی بازی کند.
وقتی افراد درست برنامه‌ریزی کنند دولت باید قبول کند که برق یک کالای اقتصادی است، نه یک ابزار سیاسی. منظور اینکه دولت برق را به‌عنوان ابزار سیاسی استفاده کرده است. در دوران آقای احمد‌ی‌نژاد برق را گران نمی‌کرد تا محبوبیت سیاسی بخرد. حالا که محبوبیت سیاسی باقی نمانده، برق کماکان گران نمی‌شود تا از عدم مشروعیت سیاسی پرهیز کنیم. به همین دلیل دولت باید دست از دلالی برق یا انرژی بردارد.
جشن قهرمانی پرسپولیس بازتاب جالبی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
ماتیا دیشیلیو، هافبک ایتالیایی یوونتوس، در جریان بازی امشب مقابل لچه با آسیب دیدگی جدی از ناحیه زانو مواجه شد.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است و نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد؛ یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
فنایی در فینال خیلی خوب پرجم زد اما ایتالیایی‌ها مخالف او بودند. بعد از پایان بازی، فنایی را به سرعت به آلمان انتقال دادیم تا اذیتش نکنند. مافیای ایتالیا دنبال فنایی بود و آن‌ها مخالف پرچم زدن او در فینال بودند.
سخنگوی وزارت صمت از لغو دناپلاس در بورس خبر داد.
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون گفت: سیستم معیوب توزیع و حضور مافیا و دلال ها قیمت گوشت قرمز را برای مصرف کننده افزایش داده است.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
دی ماریا پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 راه مسی را ادامه خواهد داد و قصد بازنشسته شدن ندارد.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، امروز باید تصمیم بگیرد که آنخل دی‌ماریا در ترکیب اصلی برابر فرانسه بازی کند یا تیمش را با سیستم 3-4-3 و لیساندرو مارتینز در دفاع به زمین بفرستد.
بعد از اعتراض بازیکنان مراکشی به داور بازی این تیم مقابل کرواسی هواداران مراکش که در استادیوم الخلیفه حضور داشتند یکصدا به فیفا اعتراض کرده و شعار "فیفا مافیا" سر دادند.
درختان افتاده روی زمین که چندین سال از آن گذشته و کاملاً خشک شده است همانند بنزین عمل کرده و به محض آتش‌سوزی، به سختی خاموش می‌شود. از طرفی این درختان با وقوع سیل، وارد روستا‌های اطراف شده و به زیرساخت‌هایی نظیر پل‌ها، جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی آسیب جدی می‌زنند، بنابراین برای جلوگیری از تخریب سازه‌ها و ساختار‌های زیربنایی استان‌های همجوار جنگل‌ها، جمع‌آوری درختان افتاده و شکسته جنگلی اطراف جاده‌ها و حریم رودخانه‌ها امری ضروری است.
در جریان بازی فوتبال بین دو تیم دانشگاه ایالتی لوئیزیانا و دانشگاه می‌سی‌سی‌پی دو بازیکن با یکدیگر به شدت درگیر شدند. این حادثه بین مایا گوردون و رمزی دیویس که در حال تلاش برای گرفتن توپ بودند رخ داد و دو بازیکن در جریان نزاع شدید به یکدیگر مشت زدند.
آنتونی تیلور، داور بازی بارسا-بایرن مونیخ، با پس گرفتن پنالتی‌ای که برای آبی و اناری ها اعلام کرده بود، خشم هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ را برانگیخت و آنها بر علیه یوفا شعار دادند.
۴۰ روز مانده به آغاز جام جهانی سردار آزمون و آنخل دی ماریا وضعیت مشابهی دارند و دقیقا مثل هم نیاز به ۴۰ روز دارند تا بتوانند به وضعیت عادی برگردند و بتوانند برای ایران و آرژانتین بازی کنند.
آنخل دی ماریا، ستاره جدید یوونتوس، در اولین بازی اش در رقابت های سری آ یک گل تماشایی وارد دروازه ساسولو کرد.
پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
آن‌چه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور آ‌ذری و جایگزین صابر کاظمی در بازی سه‌شنبه شب مقابل لهستان در ست پنجم انجام داد، به حماسه‌ای می‌ماند که خالقش جز خود او، مربیانی بودند که با شجاعت و جسارت، مافیا را در تیم ملی کشتند!
ساخته اسکات کوپر درباره وایتی بالجر چهره مخوف مافیایی، تصویر متفاوتی از جانی دپ را پیش روی تماشاگران قرار می‌دهد که تاکنون شاهدش نبودیم و با نقش‌هایی که او برای یک دهه بازی کرده بود، تفاوت معناداری داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ