رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهمان حادثه تروریستی اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای منیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
متهمان پرونده خانه اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای امنیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در راستای ترویج صلح و سازش به همت دادسرای عمومی و انقلاب استان چهار زندانی محکوم به اعدام با گذشت شاکیان از قصاص نفس رهایی یافتند.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
شهاب، سردسته باند اظهاراتی متفاوت از شاکی بیان کرد و گفت: من سنگتراشی داشتم. شاکی سنگ هایش را پیش من می‌آورد تا برش بزنم. من آبدارچی او نبودم. بعد هم نمایندگی فروش محصولات یکی از شرکت‌های خودروسازی را داشتم و سال ۹۵ من حدود ۳۰۰ خودرو پیش خرید کردم. اما از آنجایی که این خرید و فروش هایم باعث برهم زدن نظم بازار شده بود مرا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر کرده و به زندان افتادم و محکوم به اعدام شدم.
جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. گروهک تروریستی تندر در اواسط سال ۱۳۸۲ توسط تعدادی از عناصر سلطنت طلب به سرکردگی فتح الله منوچهری و فرود فولادوند با رویکرد تئوریزه کردن تروریست ضددینی در انگلستان تاسیس شده است.
پرونده، جشمید شارمهد قصد انجام ۲۳ اقدام تروریستی داشته که موفق به انجام پنج مورد آن شده است.
جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: برای عفو زندانیانی که محکوم به اعدام می‌شوند اگر محکوم سابقه نداشته باشد احتمال اینکه مورد عفو قرار گیرد بیشتر است.
«ناصر القرنی» فرزند عوض القرنی که اخیرا به عنوان مخالف رژیم آل سعود کشور را ترک کرده و در لندن اقامت گزیده، اسنادی را در اختیار این روزنامه قرار داده است که نشان می‌دهد مقامات سعودی پدرش را به اعدام محکوم کرده‌اند.
خبرگزاری فارس در گزارش «علی کریمی و نیما زم ۲ روی یک سکه»، چهره مطرح فوتبال را این محکوم امنیتی که به جرم جاسوسی اعدام شد، مقایسه کرد.
جواد روحی به اتهام افساد فی الارض در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده است.
رسانه قوه‌قضاییه نوشت: رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: متهم جواد روحی به اتهام افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شده است؛ اما این رای قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.
احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان که منجر به شهادت ۳ نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و ۳ تن از متهمین به اعدام محکوم شدند.
عرشیا تکدستان پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ دفاعیات متهم و وکیل وی، دادگاه عرشیا تکدست را به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم کرده است.
تمام زندانیان اعدامی، سرنوشت مشابهی دارند. آن‌ها محکوم هستند به قصاص. هر کدام از این زندانیان داستان خودشان را دارند. داستان‌هایی که با یک حادثه شروع و با اجرای حکم قصاص‌شان تمام می‎شود.
سخنگوی روابط خارجی اتحادیه اروپا در توییتی اجرای حکم اعدام محسن شکاری را محکوم کرد.
ادعاهای وکیل پرونده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اعدام محکوم شده، تکذیب شد.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
معاون قضائی قوه قضائیه در تشریح جزئیات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ۲۱۸ محکوم امنیتی در لیست‌ها عفوی‌ها قرار گرفتند.
القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه سارق بزرگراه نیایش، حکم اعدام این فرد صادر شد.
‌اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شده بودند، به اعدام محکوم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ