کارگروه ویژه اقدام مالی با طرح این ادعا که اقدامات روسیه در اوکراین مغایر با اهداف این نهاد است، عضویت این کشور را به حالت تعلیق درآورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی تراکتور - پرسپولیس در حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود.
مهدی تاج از مشکل عجیب پیش آمده در خصوص هتل تیم ملی در جام ملت‌ها پرده برداشت.
مصطفی زارعی اعلام کرد که یک سوبرداشت باعث شده تا برای بازگشت استقلال به اسیا شانس به وجود بیاید.
اگر این مهاجمان به دکتر ظریف توانستند بدون توقف برنامهٔ هسته‌ای، همکاری کامل با آژانس، پذیرش اف. ای. تی. اف و در یک کلام تجدیدنظر در سیاست خارجی، اقتصاد کشور را سر و سامان دهند و اعتماد و رضایت عموم مردم را جلب کنند که همگی ما به آنها احسنت خواهیم گفت.
اگر این مهاجمان به دکتر ظریف توانستند بدون توقف برنامهٔ هسته‌ای، همکاری کامل با آژانس، پذیرش اف. ای. تی. اف و در یک کلام تجدیدنظر در سیاست خارجی، اقتصاد کشور را سر و سامان دهند و اعتماد و رضایت عموم مردم را جلب کنند که همگی ما به آنها احسنت خواهیم گفت.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
باشگاه پرسپولیس آخرین مدارک مربوطه را در سامانه ای اف سی بارگذاری کرد.
منصور قنبرزاده از اخطار کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته مجوز حرفه‌ای‌سازی ایران خبر داد.
نهاد نظارت بر جرائم مالی جهان "اف‌ای تی اف" روز جمعه نام آفریقای جنوبی و نیجریه را به فهرست خاکستری کشور‌های تحت نظارت ویژه برای رعایت تدابیر جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم افزود.
مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق ذوب آهن در یادداشتی از کمک‌های بلاعوض ای اف سی برای توسعه فوتبال در قاره آسیا نوشته است.
سعود المهندی، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو شورای فیفا، پس از گذراندن یک دوره بیماری، درگذشت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازیکن خارجی به صورت نامحدود در لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
هیاهو در صنعت ماهواره ادامه دارد. در بخش تلفن‌های ماهواره‌ای تحرکاتی مشاهده شده، شرکت‌هایی مثل ای. اس. تی اسپیس موبایل و اسپیس اکس با پروژه استارلینک با پرتاب‌های تجاری خود در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اما تیم فارار تحلیل گر موسسه تی. ام. اف باور دارد شرکت‌هایی که به دنبال اتصال تلفن به ماهواره هستند با موانعی زیادی روبه‌رو هستند، چه از نظر مقرراتی و چه از نظر مالی.
اطلاعات نوشت: مگر بقیه جهان، از امریکا تا روسیه، از اروپا تا چین و از عربستان سعودی تا کوبا نمی‌فهمند اف‌ای تی اف چه دام بزرگی است و فقط ما باید پشت دروازه‌های تجارت و توسعه بمانیم و مافیای کاسبان، ملت و کشور بزرگ ما را از تجارت آزاد محروم سازند؟
بررسی احتمال پیوستن روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست کمیته اجرایی فدراسیون روسیه
رییس فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید احتمال حضور این تیم در مسابقات برگزار شده توسط ای اف سی وجود دارد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا طرحی برای کاهش تعداد تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا از 40 به 24 دارد
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا به این ترتیب 29 اردیبهشت 1403 زمان برگزار فینال فصل جدید این مسابقات باشد.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه ای از یکسال به دوماه کاهش یافت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو کشور هند و عربستان را به عنوان گزینه‌های میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۷ آسیا معرفی کرد.
مجید تفرشی، تاریخ پژوه گفت: وقتی با جامعه جهانی ارتباط برقرار نکنید، اف‌ای تی اف را قبول نکنید، وقتی بخواهید با سیاست کره شمالی کره جنوبی بسازید، نتیجه‌اش می‌شود منزوی شدن.
کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ های قاره آسیا کار خود برای فصل جدید را دنبال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ