باشگاه سپاهان قصد دارد برای فصل آینده هم با ژوزه مورایس در لیگ برتر ایران شرکت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استعفای غیرمنتظره سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مسئولان فدراسیون این کشور را بر آن داشته تا با توجه به مسابقات حساس پیش رو هر چه سریعتر جانشین «روبرتو مانچینی» را انتخاب کند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه حضور پژمان درستکار اصلا به معنای دخالت او در کارش نبوده است، گفت: من خودم از او خواستم همراه تیم ما باشد و حضور او خیلی به ما کمک کرد.
سرمربی جدید نساجی دست به تغییرات اساسی در ترکیب تیم زد اما این به معنای حضور ستاره های مازندرانی در نساجی نیست.
لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی تیم بوتافوگو برزیل پیشنهاد النصر عربستان را پذیرفته است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه می گوید اتحادیه جهانی برای بازگشت روس ها به مسابقات جهانی قول داده است.
مدافع ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب بعد از به ثمر رساندن اولین گل دوران حرفه‌ای خود، گفت: خوشحالی هم‌تیمی‌ها و سرمربی تیم برایم معنای زیادی داشت.
هری کین دیشب بعد از شکست تاتنهام برای هواداران این تیم به نشانه خداحافظی دست تکان داد ولی سرمربی موقت اسپرز می‌گوید حرکت کین به معنای قصد جدا شدن از این تیم نبوده است.
وکیل امیر قلعه‌نویی اخبار منتشره درباره پلمپ رستوان سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به معنای وجود بحران در تیمش نیست.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، به ستایش عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی 3-0 مقابل یونایتد پرداخت.
پیروزی مقابل نساجی به معنای خوشی مکرر سرمربی باسابقه فولادی‌ها است.
تقریبا همه در باشگاه استقلال از اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل اطلاع داشتند و سرانجام این دوئل به سود مرد پرتغالی آبی ها به پایان رسید.
جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران، از امیر قلعه‌نویی به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی نام برد.
معمار ساخت یکی از جذاب‌ترین تیم‌های حاضر آلمانی، یک سرمربی ۲۹ ساله است. تیمی که برای ایرانی‌ها نیز نام آشناست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا گفت تیمش برای این بازی آماده است هر چند آمادگی لزوما به معنای پیروزی نخواهد بود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر امروز یکی دیگر از مسابقات لیگ ستارگان را به تماشا نشست و چهره شاخصی را ملاقات کرد.
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حکیم زیاش، ستاره مراکشی تیمش، باید صبور باشد و درخشش در جام جهانی به معنای راه‌یابی اتوماتیک به ترکیب ثابت چلسی نیست.
لوئیس فرناندو سوارز، سرمربی کاستاریکا، که تیمش امشب مقابل اسپانیا 7-0 شکست خورد در پایان بازی گفت لاروخا در این بازی به معنای واقعی کلمه نسبت به تیم او برتری داشته است.
سرمربی نساجی تاکید کرد که با وجود عملکرد اخیر، باید توقعات از بازیکنان این تیم منطقی باشد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:بازیکنان تیمش به معنای واقعی یک تیم هستند و تاکنون بچه‌ها قدم‌های ابتدایی را برداشته اند و قدم‌های محکم‌تراین تیم در راه است.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:بازیکنان تیمش به معنای واقعی یک تیم هستند و تاکنون بچه‌ها قدم‌های ابتدایی را برداشته اند و قدم‌های محکم‌تراین تیم در راه است.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان تاکید کرد که باید بار روانی از روی بازیکنانش برداشته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ