قوه قضائیه اعلام کرد: ۳ نفر از اعضای یک باند تولیدکننده مواد مخدر هرویین در تهران به دار مجازات آویخته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باران شدید باعث جاری شدن سیل در مقیاس وسیع و کشته شدن حداقل ۳ نفر در اسلوونی شد.
کرمان-رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی در کشور گفت: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام دارند.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری سه اراذل اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در زائر سرای سرخه مشغول عربده کشی بودند که با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هویزه اعلام کرد که سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری سه نفر از کارکنان یک نهاد اجرایی و یک دستگاه اجرایی در شهرستان شاهرود، مرتبط با فساد مالی خبر داد.
تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.
۳ نفر دیگر در چارچوب تحقیقات تلاش برای کودتا که در دسامبر سال گذشته در آلمان آغاز شد، بازداشت شدند.
سه نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تغییر کردند.
مشهد ـ معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: سه نفر از شهدای حادثه تروریستی سراوان از شهرستانهای مختلف خراسان رضوی هستند.
حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل توزیع کوکائین که از کارتل‌های اصلی مواد مخدر در کشور بودند پس از طی مراحل قانونی صبح امروز اجرا شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود برای دو مسابقه جنجالی لیگ یک را صادر کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این راستا پنج نفر از اعضای این باند نیز دستگیر شدند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و در نهایت نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
پلیس اعلام کرد؛ سه نفر به همراه فرد مظنون پس از یک حادثه خشونت خانگی مشکوک در اورلاندو، فلوریدا، بامداد یکشنبه کشته شدند.
تنها ۳۷ سال سن داشت که دست از آزار و اذیت اعضای خانواده برداشته و همراه با پسر ۱۵ ساله‌اش قتل‌های سریالی خود را آغاز می‌کند. کالینگر با عنوان فروشنده به منازل وارد شده و سپس دست به سرقت، تجاوز و آزار جنسی می‌زند که در این اقدامات ۳ نفر به شکل فجیعی با چاقو مثله شده و به قتل می‌رسند. حتی یکی از این افراد جوزف جونیور پسر خودش بوده است.
حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصرآزادانی براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان ماه در بازداشت به سر می‌برد. براساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با ۳ نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان ماه کرده که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه، ۳ تن از ماموران تامین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند. یکی از چهره‌های مشهور که اخیرا پیامی را منتشر کرده بود را دعوت کردند، گفت بیایید در پیام‌های من نگاه کنید که من چقدر تهدید شدم.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.
شیراز - رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شیراز به دلیل عدم توجه به مباحث ایمنی و راه اندازی پکیج بدون دودکش جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای مردی ۵۳ ساله مرگ مغزی ساکن قوچان موجب نجات و ادامه زندگی سه بیمار نیازمند عضو شد.
درحادثه سقوط یک فروند بالگرد طالبان از نوع «بلک‌ هاک» در پایتخت افغانستان، ۳ نفر کشته و ۵ نفر از اعضای این گروه زخمی شدند.
وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۵ میلیون تومان اعلام کرد.
وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۵ میلیون تومان اعلام کرد.
مجوز شرکت در انتخابات فوتبال به واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی داده نشد، دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ