مشهد ـ مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای مردی ۵۳ ساله مرگ مغزی ساکن قوچان موجب نجات و ادامه زندگی سه بیمار نیازمند عضو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوم مردادماه امسال اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به همراه کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند و به عزاداری پرداختند.
دوم مردادماه اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به همراه کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال در حسینیه امام خمینی (ره)پیراهن تیم ملی را به رهبرانقلاب اهدا شد.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با حضور در حسینیه امام خمینی پیراهن تیم ملی را به رهبر انقلاب تقدیم کردند.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز، پیش از تمرین تیم با اهدای گل، یاد و خاطره دو تن از هواداران طلایی‌دل و فعالان رسانه‌ای سپاهان را گرامی داشت.
رقص اعضای سه تیم اول مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (خوزستان، تهران و کرمانشاه) قبل از شروع مراسم اهدای کاپ تیمی را ببینید.
مس سونگونی ها جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به صنایع مس ایران تقدیم کردند.
رئیس شورای شهر درباره اعطای جایزه از سوی شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
تمرین امروز پرسپولیس پیش از جدال با هوادار با ادای احترام اعضای این تیم به جانباختگان زلزله ترکیه همراه بود.
بازیکنان و اعضای پرسپولیس، به دلیل سفر به اهواز و دیدار با فولاد، قادر به حضور در مراسم سالگرد مهرداد میناوند نشدند.
بازیکنان و اعضای پرسپولیس، به دلیل سفر به اهواز و دیدار با فولاد، قادر به حضور در مراسم سالگرد مهرداد میناوند نشدند.
اعضای بدن کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی، که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.
پیش از بازی سمپدوریا و ناپولی شاهد ادای احترام به جانلوکا ویالی بودیم.
پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس، اعضای تیم به دو پیشکسوت تازه درگذشته سرخ‌ها یعنی کریم باوی و مجید پروین ادای احترام کردند.
سرپرست واحد پیوند و فراهم‌آوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و همکاری شرکت دانش‌بنیان دانشگاهی نیسپا موفق به انجام عمل اهدا از فرد دهنده با مرگ حتمی شدیم، افزود: این عمل در مورد سه متوفی انجام و اعضای حیاتی بدن آن‌ها از جمله کلیه، کبد، پانکراس، روده و بافت‌های دریچه قلب جدا و به افراد گیرنده اهدا شد.
در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پیراهن تیم ملی به اعضای شورای شهر اهدا شد.
با اهدای اعضای بدن مرحوم سالار مغانی رحیمی دانش آموز اهل فیروزاباد استان فارس، هفت بیمار جانی دوباره یافتند.
اعضای تیم پرسپولیس امروز پیش از شروع تمرین به مناسبت سالروز درگذشت هادی نوروزی به درگذشتگان سرخ ادای احترام کردند.
استقلالی‌ها نوشتند اگر وزیر ورزش برای یک بازی معمولی پرسپولیس به ورزشگاه می‌رود چرا در شب قهرمانی استقلال به ورزشگاه نرفت تا در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به کاپیتان و اعضای تیم استقلال حضور داشته باشد؟
روز سوم شهریور سال ۱۴۰۰ مجلس یازدهم به همه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به جز وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد داد و رسما کابینه دولت شکل گرفت. از آن روز بیش از ۱۱ ماه از مسئولیت وزرا گذشته است.
مسعودی ادامه داد: کبد و قلب این فرد نیز با استفاده از بالگرد برای اهدا به بیمارستان تبریز ارسال شد تا در آن شهر به دو بیمار نیازمند عضو پیوند زده شود.
مشهد ـ مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.
مشهد ـ مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.
خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ