اردوغان برای پیروز شدن در انتخابات و ترغیب مردم به رای به نفع خود اقدامات متنوع و متعددی را از چند ماه مانده به انتخابات تا چند روز قبل از انتخابات انجام داد و از هر ترفندی برای پیروزی بر حریف بهره گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از دانشمندان به رهبری یک محقق ایرانی در دوبلین دریافته‌اند که کار گروهی لزوماً همیشه بهترین راه برای انجام کارها نیست.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد) در دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست پاکستان شد.
برگزاری مقطع دکتری پژوهش محور مشروط به داشتن طرح پژوهشی تقاضا محور طرح پژوهشی دارای کارفرمای مشخص که برابر قرارداد، اجرای آن به مؤسسه واگذار و اعتبارات کامل آن به همراه هزینه‌های نظارت بر آن توسط کارفرما تأمین و نتیجه کار نیز تحویل گرفته می‌شود (با کارفرمای مشخص) شخصیت حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی است که طی یک قرارداد، انجام طرح پژوهشی را به دانشگاه/مؤسسه واگذار نموده و تأمین همه هزینه‌های انجام و نظارت بر اجرای موضوع قرارداد است را تقبل می‌کند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.
شاگردان یحیی گل محمدی بعد از بازگشت به رتبه سوم جدول، اکنون امیدوار به کسب نتیجه در دربی و شانس صعود در جدول هستند.
از بسیاری از سخنان امام خمینی (ره) می‌توان نتیجه گرفت تقابل در جبهه استضعاف و استکبار، یک عامل تاریخی، قدرت سیاسی،برتری نژادی و یا جعرافیایی نیست بلکه ناشی از روح خودبرتربینی جبهه‌ باطل است.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ حرفه‌ای عربستان، با نتیجه 1-0 برابر النصر پیروز شد.
سرمربی پرسپولیس طی دو تقابل اخیرش مقابل سرمربی سپاهان، به دو نتیجه مطلوب دست یافته و اکنون به دنبال تکمیل این ماموریت است.
ازبکستان در نیمه اول بازی با اندونزی به نتیجه تساوی رسید و عراق با یک گل به برتری دست یافت.
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات، نتیجه تقابل بازی الوصل و النصر در هفدهمین دوره لیگ حرفه‌ای امارات، به نتیجه 0-3 به سود الوصل تغییر کرد.
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات، نتیجه تقابل بازی الوصل و النصر در هفدهمین دوره لیگ حرفه‌ای امارات، به نتیجه 0-3 به سود الوصل تغییر کرد.
نتیجه هشت تقابل قبلی سپاهان - پرسپولیس در اصفهان را به بهانه دیدار فردای این دو تیم در جام حذفی در نمودار زیر می بینید. زردپوشان در اصفهان سال‌هاست که زور بردن پرسپولیس را نداشته‌اند
منتظری ابراز داشت: حوادث اخیر برگ دیگری از توطئه‌های دشمن بود و حقیقتاً برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده بود و خیلی حساب شده ده‌ها مرکز اندیشه نسبت به تقابل با نظام اسلامی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند. دشمنان آن‌چنان مطمئن بودند که این برنامه به نتیجه نهایی خواهد رسید و نظام ساقط خواهد شد لذا انواع و اقسام ابزار‌هایی که در اختیار داشتند را به کار گرفتند.
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
تقابل سلاطین تساوی ها در لیگ دسته اول فوتبال ایران با نتیجه ای قابل پیش بینی به پایان رسید.
یک سیاستمدار صرب اعلام کرد نتیجه اقدامات کوزوو این کشور را به تقابل با ناتو می کشاند.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال کامرون و صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه تساوی پرگل به پایان رسید.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
مربی آلومینیوم اراک معتقد است تقابل جذابی برابر استقلال خواهند داشت و به دنبال کسب نتیجه هستند.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
آخرین تقابل پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو - یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافته و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است با تکرار برد برابر حریف، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ