توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، پس از شکست مقابل لایپزیش می‌گوید هنوز برای تیمش شانس قهرمانی قائل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس مولر تاکید کرد که شایعات مربوط به انتقال هری کین به بایرن ارزش حرف زدن ندارد.
توماس مولر، ستاره سرشناس بایرن مونیخ، در تبلیغات یک محصول غیرعادی حاضر شد؛ نان گوشت گیاهی!
باراگونا توسعه سریع هوش مصنوعی مولد پیشرفته -ابزار‌های یادگیری ماشینی به‌هم‌پیوسته که می‌تواند برای تولید هنر، موسیقی و حتی ایده‌ها استفاده شود- را با «پرورش یک مغز دیجیتال» مقایسه کرد و هشدار داد درست همان‌طور که هنوز ذهن انسان را به‌طور کامل درک نکرده‌ایم، ممکن است به نقطه‌ای برسیم که دیگر قادر به فهم هوش مصنوعی نباشیم.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، می‌گوید نظرات دیگران که معتقد هستند این تیم شایسته قهرمانی نبوده را درک می‌کند.
توماس مولر به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا تبدیل شد.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم همچنان شانس پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارد.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید خطای خاصی روی آندری کراماریچ مرتکب نشده اما در نهایت این تیم سزاوار دریافت گل بوده است.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد تیمش با وجود شکست 3-0 مقابل سیتی هنوز شانس صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را دارد.
آباریان با اشاره به بررسی تیم پزشکی در نشست صبح روز پنجشنبه با حضور اعضای تیم پزشکی این عمل جراحی بیان کرد: گزارش عمل در اختیار معاونت درمان قرار گرفت، اما هنوز عامل موثر در فوت این دختر جوان مشخص نشده است. کالبد شکافی توسط پزشک قانونی انجام شد و نتیجه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن گفت که پیروزی برابر مسی آسان است این درحالی است که مشکل او و هم تیمی هایش رونالدو بوده است.
توماس مولر، ستاره بایرن و بهترین بازیکن مسابقه امشب، با فروتنی بخشی از پیروزی تیمش مقابل پاریس را به شانس نسبت می‌دهد.
روابط کنونی ایران و روسیه هنوز دقیقا گرم نیست. این رابطه بیش‌تر شبیه یک شراکت تجاری است تا یک دوستی واقعی. با این وجود، علیرغم آن که هنوز فاصله زیادی تا ایجاد اتحاد رسمی بین ایران و روسیه وجود دارد همکاری دو کشور با یکدیگر می‌تواند بسیار موثر باشد.
توماس مولر که دیشب در دیدار بایرن مونیخ و ولفسبورگ در رکورد بازی‌ برای بایرن مونیخ به گرد مولر رسید می‌گوید قرار گرفتن نامش کنار اسطوره‌های بزرگ بایرن را افتخاری بزرگ می‌داند.
توماس مولر خداحافظی با تیم ملی آلمان را رد کرد و گفت همیشه در خدمت مانشافت خواهد بود.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
پس از بازی مقابل کاستاریکا، توماس مولر اولین بازیکنی بود که با دوربین‌های تلویزیونی صحبت کرد و به نظر از تیم ملی آلمان کنار کشید.
بیماری ام‌اس، بیماری مزمنی است که عمدتا جوانان را درگیر می‌کند. در عین حال بر اساس اعلام انجمن ام. اس ایران، زنان دو تا سه برابر بیش از مردان درگیر این بیماری می‌شوند. زیرا بروز برخی بیماری‌های خود ایمنی در زنان بیشتر است که هنوز دلیل آن مشخص نیست. گفته می‌شود ممکن است تاثیرات هورمون‌های زنانه در بروز این بیماری‌ها موثر باشد.
مانوئل نویر و توماس مولر ستاره های مصدوم بایرن، امروز در استادیوم آلیانز شاهد پیروزی پر گل تیمشان بودند.
توماس مولر دیشب بعد از پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ رکورد پیروزی در جام حذفی آلمان را شکست ولی به خبرنگاران گفت از این رکورد اطلاعی نداشته است.
توماس مولر خیلی زود دلتنگ روبرت لواندوفسکی شده اما گفت که باید هر چه سریع تر با نبود این ستاره لهستانی کنار بیایند.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، عملکرد درخشان یان زومر در بازی برابر این تیم را مورد تحسین قرار داد.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، اعلام کرد که با جدایی روبرت لواندوفسکی، مسئولیت گلزنی در این تیم بین بازیکنان بیشتری تقسیم می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ