توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید خطای خاصی روی آندری کراماریچ مرتکب نشده اما در نهایت این تیم سزاوار دریافت گل بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه تکثیر و مولد سازی میگوی سازمان شیلات ایران گفت: پیش بینی می‌شود تا افق ۱۴۰۴, تولید میگو در کشور با افزایش دو برابری به ۱۶۰ هزار تن برسد.
سرتان را عقب ببرید و به سقف نگاه کنید. بعد فک پایینی خود را به جلو فشار دهید تا زیر چانه کشش را احساس کنید. در ادامه کشش را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. فک خود را شل کنید و سر را پایین بیاورید. این چرخه را تکرار کنید.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
به گفته وزرات بازرگانی آمریکا، یک آژانس دولتی کارگروهی درباره هوش مصنوعی مولد ایجاد می کند تا فرصت های این فناوری نوین را شناسایی و دستورالعملی برای مقابله با ریسک های آن ایجاد کند.
حققان با استفاده از یک روش به نام تجزیه و تحلیل منحنی ویژگی‌های عملکرد گیرنده، تخمین زدند که افراد چند روز نیاز دارند تا مصرف غذای خود را پیگیری کنند تا از نظر بالینی به کاهش وزن قابل‌توجهی برسند.
طبق گزارشی جدید، سامسونگ می‌خواهد با همکاری Naver، یک پلتفرم هوش مصنوعی مولد مشابه ChatGPT بسازد. البته این ابزار برخلاف محصول OpenAI، به‌طور عمومی عرضه نخواهد شد و تنها کارکنان سامسونگ به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.
توماس تولر در بازگشت به ترکیب فیکس بایرن مونیخ خیلی زود گلزنی کرد تا به مربی‌اش توماس توخل نشان بدهد می‌تواند در بازی‌های حساس روی او حساب باز کند.
مدیرعامل بنیادبرکت گفت: بنیاد برکت از صفر تا ۱۰۰ زنجیره تولید طرح های اقتصادی خرد حمایت و آنها را توانمند می کند.
این «ابرغذای» شناخته‌شده سلامت روده را بهبود می‌بخشد و در کاهش خطر بیماری‌هایی مانند انواع مختلف سرطان و دیابت نوع۲ موثر است.
ایجاد شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی با الگوسازی و پیاده سازی مدل های مطلوب و نوآورانه در حوزه کشاورزی در زمینی به مساحت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هکتار کلید خورد.
جذاب ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین دو‌ تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از برگزاری جشنواره "عید تا عید" به همت این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش توان خرید و ارتقای سطح معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
شوید در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. توانایی بدن برای مبارزه با میکروب‌ها با ایمنی قوی افزایش می‌یابد. شوید خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی قوی‌ای در پیشگیری از عفونت‌های مختلف نشان می‌دهد.
مادران باردار پس از ۹ ماه سختی و زحمت، مشتاقانه منتظر تولد فرزند خود می‌شوند و بعد از تولد انتظار دارند تا اندام خود را به خوبی گذشته برگردانند.
حضور میدانی و بی‌تکلف رئیس‌جمهور در میدان حوادث از اقدامات موثر دولت سیزدهم است که از این دست رفتارها در دولت گذشته کمتر دیده می شد.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات می‌تواند به افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک کند تا به بهبودی برسند.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: اگر اکنون در هفته‌های ابتدایی آغاز موج باشیم احتمالا تا اواسط اسفند ماه موج به اتمام برسد، ولی با این محاسبات احتمالا اوج یا پیک بیماری در بهمن ماه خواهد بود. البته همانطور که ذکر کردم این صحبت یک پیش‌بینی ۱۰۰ درصدی نیست؛ چرا که کرونا می‌تواند با غافلگیری هم پیش برود.
توماس مولر خداحافظی با تیم ملی آلمان را رد کرد و گفت همیشه در خدمت مانشافت خواهد بود.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: حذف خودروهای فرسوده تا ۳۵ درصد بر کاهش ذرات معلق ( pm 2.5) هوای شهر اصفهان موثر است.‌
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: خروج خودروهای فرسوده تا ۳۵ درصد بر کاهش ذرات معلق ( pm 2.5) هوای شهر اصفهان موثر است.‌
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
کلیدهای کاهش استرس شامل یادگیری نحوه حفظ سطح استرس خود در سطح قابل کنترل از طریق عادات سالم و یافتن راه‌های موثر برای کاهش سریع استرس در هنگام بروز آن است تا بتوانید به وضعیت ذهنی متعادل‌تری بازگردید.
اساس کار برای کتاب‌نویسی به نام شما به این صورت است که شما به یک ناشر مراجعه می‌کنید و ناشر از مؤلفش می‌خواهد طبق موضوع انتخابی شما کتابی بنویسد و بعد از ویرایش کتاب به اسم مشتری چاپ می‌شود.
اجلاس سالیانه جایزه جهانی ‌ حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ