اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طیف در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ با القای ناتوانی دستگاه امنیتی کشور، مدعی شد که حاکمیت به جای تمرکز بر حجاب زنان، باید به سراغ مقابله با گروهک‌های تروریستی برود. اما این جهت‌گیری و این واکنش به حادثه شاهچراغ، در حقیقت عملیات روانی اتاق فرمان دشمن را لو داد.
حالا جریان خالص‌سازی به طیف بعدی جریان راست یعنی شورای ائتلاف (به رهبری قالیباف و حدادعادل) رسیده و به همین جهت، آن‌ها نگران هستند که راست رادیکال بدون توجه به شعار‌های وحدت، آنان را به حاشیه براند و این‌بار پایداری با جریان‌های حامی دولت، لیستی مشترک شکل دهند؛ لذا این طیف از جریان راست به تکاپو افتاده تا با معرفی شاخص‌هایی مانع از حذف خود توسط جبهه پایداری و راست رادیکال شود..
گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات با قابلیت‌های خدمات شهری و حمل و نقل تجاری به نمایشگاه اصفهان رفت.
انواع کبودی و خون مردگی تا خون‌ریزی‌های مغزی و عدم رشد مطلوب در نوزادان از آثار گوناگون کودک آزاری است.
توکلی‌زاده در پایان به فضاسازی رسانه‌ای یک جریان خاص درباره خانه اندیشمندان علوم انسانی اشاره کرد و گفت: این جریان، معمولا سردمدار ایجاد تنش و التهاب فکری در کشور بوده و بررسی نظارتی آن خالی از لطف نیست.
کاتیون متیل با طیف وسیعی از مولکول‌ها به خوبی واکنش می‌دهد و اخترشناسان مدت‌هاست آن را به دلیل خواص شیمیایی منحصر به فردی که دارد به عنوان یک عنصر سازنده مهم در شیمی آلی میان‌‌ستاره‌ای در نظر گرفته‌اند. این ترکیب اما تاکنون در فضا کشف نشده بود.
کیهان نوشت: طیف تندرو مدعی اصلاح‌طلبی که در فتنه ۸۸ از غرب خواست ملت ایران را به طرز فلج‌کننده تحریم کند، از روسیه که در دور زدن تحریم به ایران کمک کرده خشمگین است و به دنبال آغاز تنش واگنر در روسیه، در رسانه‌ها و کانال‌های خود از جمله شرق، آرمان و اعتماد با شور و ذوق فراوان لحظه به لحظه اخبار مربوط به آن را پمپاژ کرد تا به خیال خود از پوتین انتقام بگیرد.
شرکت T&AT طیف رادیویی را به AST SpaceMobile اجاره می‌دهد تا بتواند اینترنت ماهواره‌ای را بدون هیچ گونه تغییری در تلفن همراه مشتریان، برای آن‌ها ارسال کند.
دعوای میان طیف محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری روز به روز تندتر می‌شود. این بار مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری به شدت از این تشکل انتقاد کرده و این طیف تندرو را متهم به «سوءاستفاده از حساسیت افکار عمومی» کرده است.
طیف وسیعی از غذاها می‌توانند منجر به آلرژی‌های غذایی شوند اما طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده، هشت خوردنی باعث بیشترین واکنش‌های آلرژیک در افراد می‌شوند.
این ماسک از طیف متفاوتی از طول موج‌های نور استفاده می‌کنند تا به پوست نفوذ کند و در سطح مولکولی آن تغییراتی به وجود آورد. ماسک ال ای‌دی پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر را نوید می‌دهد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور از طیف سیاسی که حدود ۳۲ سال دولت را در اختیار داشته، پرسید که چرا حتی یکبار مطابق قانون اساسی و قانون عادی تقاضای برگزاری همه‌پرسی از طریق مجلس شورای اسلامی را نکرده است؟
مدیرکل دفتر نظارت بر طیف رگولاتوری گفت: موردی از غیراستاندارد بودن پرتوگیری آنتن‌های فعال مخابراتی در کشور وجود ندارد و سطوح اندازه‌گیری از استانداردهای تعیین شده تشعشعات، پایینتر است.
کارنامه طیف مدعی اصلاحات در حوزه زنان پر از نقاط سیاهی است که تاریخ آن‌ها را فراموش نخواهد کرد. این طیف در چند سال اخیر نشان داده‌اند که هیچ اعتقادی به حقوق زنان نداشته و اگر هم در مواردی ژست حمایت از حقوق زنان گرفته‌اند تنها برای اهداف و مقاصد سیاسی بوده است.
سرکه می‌تواند طیف وسیعی از عوامل بیماری‌زا از جمله E-Coli را از بین ببرد و به همین خاطر در مصارف مختلفی از تمیز کردن دندان‌های مصنوعی تا ضدعفونی کردن میوه‌ها و سبزیجات نیز ارزشمند است.
طیف بیماری از یک بیماری با تب خفیف تا یک تابلوی بالینی شدید با تب بالا و درد و ناراحتی شدید شکمی و عوارض مختلف می‌تواند متنوع باشد. در مناطقی که تیفوئید یک بیماری بومی است ممکن است برخی مبتلایان بدون علامت بوده و یا تنها علائم خفیفی از بیماری را بروز دهند. در موارد شدید بالینی که با کاهش سطح هوشیاری نیز همراه شده است، میزان مرگ و میر بالا می‌رود.
دوره آموزش درمانگر اختلال طیف اتیسم با تأکید بر مداخلات شناختی برگزار می شود.
ساختار ژنتیکی موجود به طیف گسترده‌ای از مهره داران اجازه می‌دهد تا رفتار‌های "هشدار اولیه" را برای انواع دیگر رویداد‌ها علامت گذاری کنند و این امکان وجود دارد که برخی از حیوانات آن رفتار را تقلید کرده و آن را به یک واکنش گریز لرزه‌ای تبدیل کنند.
مصرف میوه‌ها با طیف گسترده رنگ‌ها می‌تواند تامین کننده انواع وسیع مواد مغذی فراتر از ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد.
رنزی می‌گوید بخش‌هایی از طیف الکترومغناطیسی که این نوع عینک‌های دید در شب دریافت می‌کنند هم از محدوده نورمرئی و هم از محدوده طیف مادون قرمز نزدیک، هستند. موج‌های مادون قرمز نزدیک، بخشی از طیف هستند که درست در کنار بخش قرمز قابل رویت طیف قرار دارند.
طیف غربگرا از آنجا که پادو‌های آمریکا و اروپا در ایران هستند و همچنین به آن دلیل که روسیه نیز در برابر غرب قرار دارد، تمام خیانت‌ها، خباثت‌ها و دشمنی‌ها اروپا و آمریکا علیه مردم ایران را نادیده می‌گیرند و در عین حال در تلاشند تا در راستای رضایت غربی‌ها به دشمن‌نمایی از روسیه بپردازند.
شرکتی اسکاتلندی یک طیف سنج خارق العاده ابداع کرده که خارج ایستگاه فضایی بین المللی داده هایی را جمع آوری می کند که چشم انداز گرمایش و سرمایش زمین را گسترش می دهد.
رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات یا همان جریان غربگرای داخلی روز گذشته در اقدامی هماهنگ در صفحه اول خود و به شکلی برجسته به استقبال این نخست‌وزیر ضدایرانی و دوست نزدیک اسرائیل رفتند.
طیف وسیعی از وکلای با تجربه و آموزش دیده دادگستری آماد گی دارند که دعوی شرکت های تولیدی و غیر تولیدی را با تعرفه مصوب قوه قضائیه و حتی پایین تر از آن قبول وکالت کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ