سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم هستند که ذهنیت قهرمانی را به تیم دیکته کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیروکمان که در چهار دوره اخیر بازی‌های المپیک نماینده داشته است برای ورود دوباره به این بازی‌ها مسیری سخت‌تر از همیشه پیش رو دارد که البته فرصت حضور در یکی از آنها از دست رفته است.
خداد عزیزی می گوید باید چهره های ورزشی و هنری اجازه دهند زندگی آنها نوشته شود چون خواندن زندگی نامه این افراد برای مردم همیشه جذاب بوده است.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
ایشیکاوا، تاکاهاشی و نیشیدا سه بازیکنی بودند که به والیبال ایران یادآوری کردند که کار آنها برای ایستادن بر بام آسیا از همیشه سخت‌تر شده است.
باشگاه والنسیا از شناسایی دو هواداری که به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بودند خبر داد و ادعا کرد آنها را برای همیشه از ورود به مستایا محروم خواهد کرد.
باشگاه والنسیا از شناسایی دو هواداری که به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بودند خبر داد و ادعا کرد آنها را برای همیشه از ورود به مستایا محروم خواهد کرد.
وزارت‌خارجه فرانسه خواستار گشایش دایمی گذرگاه‌های غزه جهت تضمین دریافت کمک‌های بشردوستانه از سوی فلسطینیان و همچنین انتقال مجروحان و بیماران به خارج از نوار غزه، جهت درمان آنها شد.
عکس چهره‌های مشهور همیشه در صفحات اول رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند تا مخاطبان همه‌ی جهان آنها را ببینند. اما در این میان چه کسی، کدام زوج‌های مشهور بیشترین عکس را دارند؟ این مطلبی است که کانون توجه بسیاری است.
با وجود سَرو‌های بُلند دبیرستان، هنوز هم می‌توان از روی پُل کالج، کلاه فرنگی خوش‌رنگ عمارت قدیمی دبیرستان را دید و شاید اگر ساختمان‌های عجیب و غریب دانشگاه پُلی‌تکنیک نبود، می‌شد به راحتی البرز سفیدپوش را هم از آنجا مشاهده کرد. رشته کوهی که به واسطه دیده شدنش از پشت ساختمان اصلی، نام سِتُروگ و پُرآوازه خود را برای همیشه به دبیرستانی هدیه کرده که فارغ‌التحصیلانش به داشتن دیپلم آن افتخار می‌کنند.
دست صهیونیست‌ها در پشت این قضایا قرار دارد. آنها در تلاشند که ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشورهای دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشورها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
دست صهیونیست‌ها در پشت این قضایا قرار دارد. آنها در تلاشند که ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشورهای دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشورها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: آرمان‌های جمهوری اسلامی اصیل هستند و مردم فارغ از شرایط، همیشه نسبت به آنها وفادار بودند، راهپیمایی دیروز نشان داد که اصل نظام برای مردم پر طراوت و ارزشمند است.
مشهد ـ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند و مانند همیشه با شکست مواجه شدند.
مدافع نساجی مدعی است آنها با هدف کسب نتیجه و جبران شکست مقابل سپاهان در انزلی حاضر خواهند شد.
مدافع تیم تراکتور می‌گوید کارشناسان داوری همیشه تصمیمات داور را تائید می‌کنند.
آوی شلایم مورخ یهودی اذعان کرد: اسرائیل از طرف یهودیان اروپایی و اشکنازی ایجاد شده، آنها همیشه نگاه تحقیرآمیزی به یهودیان عرب (سفاردیم) داشته اند و معتقدند که ما از یک فرهنگ بدوی برخوردارند.
رنگ گرگ‌هایی که زیستگاه آنها در سراسر آمریکای شمالی و اوراسیا پراکنده شده است، همیشه خاکستری نیستند و تغییر می‌کند.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید چهار بازیکن همیشه خوب ذوب آهن، نمایش ضعیفی مقابل صنعت نفت داشتند.
نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: ما همیشه گفته ایم که با معترضین برخورد قانونی داشته باشید و فضا را در اختیار معترضین قرار دهید و مکانی را ایجاد کنید که صدای آنها شنیده شود.
سرمربی مس رفسنجان می گوید تیمش دچار بدشانسی های زیادی شده اما همیشه اوضاع اینطور نمی ماند و ورق برای آنها برمی گردد.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع اینگونه از افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
یک بررسی آماری نشان می‌دهد در ده سال گذشته منچستریونایتد بیشتر از هر باشگاه دیگری بازیکنانی خریده که مبلغ پرداختی برای آنها بیشتر از ارزش واقعی‌شان در بازار بوده است.
صدر اعظم آلمان می گوید برغم اختلافات گسترده با رئیس جمهور روسیه در موضوع اوکراین، گفتگوهای دو نفره آنها از لحن خوبی برخودار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ