وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان مرکز بخش قاهان شهرستان جعفرآباد به شهر موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی برای آغاز عصر جدیدی از دوران حرفه‌ای خود وارد شهر میامی شد.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی حال و هوای جدیدی در شهر میامی ایجاد کرده است و هنرمندان در این شهر در واکنش به حس و حال مردم، در و دیوار را با نقاشی مسی تزیین کرده‌اند.
در یک نظرسنجی در خرداد ماه از ۹۹۲ نفر بی‌حجاب در شهر تهران، ۶۸.۸ درصد از این جمعیت، دلیل وضع پوشش خود را تمایل به تجربه جدید دانسته‌اند. ۲۳.۶ درصد هم گفته‌اند نظری ندارند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از انفجار بزرگی که در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو در شب گذشته رخ داد، منتشر کردند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از انفجار بزرگی که در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو در شب گذشته رخ داد، منتشر کردند.
به نظر می‌رسد عربستان طراحی پیشرفته و معماری رویایی را برای آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و نوآوری به کار گرفته است.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر لیون با معترضان درگیر شد.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر لیون با معترضان درگیر شد.
در جریان دور جدیدی از ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی، منابع عبری ساعاتی پیش از اصابت یک فروند پهپاد انتحاری مشکوک به محله‌ای مسکونی در شهر ساحلی اشغالی «نتانیا» در فلسطین اشغالی خبر دادند.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر پاریس در برابر معترضان صف‌آرایی کرد.
هوادار تهران در روز بازگشت ساکت الهامی به قائم شهر،  رفتار جدیدی از سرمربی اش دید.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
دانشمند هلندی در پاسخ به سوال یکی از توییت‌ها درباره اینکه انتظار می‌رود زلزله‌ای جدیدی استانبول، بزرگترین شهر ترکیه را بلرزاند، پاسخ داد: «تعیین بازه زمانی زلزله بسیار سخت است، اما امیدوارم بتوانیم قادر به تعیین زمان زلزله قبل از وقوع آن باشیم».
بازی پنجشنبه شب الوحده و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان، حدنصاب جدیدی را در میزان تماشاگران ثبت کرد.
همچنان سه ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران زیر آوار هتلی در شهر مالاتیا ترکیه هستند و خبر جدیدی از آن ها در دست نیست.
وزیر نیرو گفت: برای آب تهران باید اتفاق جدیدی رخ دهد تا از میزان آبی که وارد شهر می‌شود حداکثر استفاده را داشته باشیم.
ساکنان شهر جدید بهارستان نسبت به چرای گله گوسفندان در محیط شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند. این معضل مسئله جدیدی در شهر‌های ایران نیست و مدیران در هر شهر بنا به شرایط تدابیری به منظور جلوگیری از ورود گله‌ها در نظر می‌گیرند.
بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه طرح عفاف و حجاب از دو هفته آینده اجرا خواهد شد، گفت: این نماینده خارج از مجلس شورای اسلامی و در شهر قم اظهارنظری درباره طرح حجاب و عفاف داشته است.
شهر خرسون پس از آزادسازی تقریباً روزانه گلوله باران و قطع برق و آب به واقعیت جدیدی تبدیل شده است. در سرما، مردم را می‌توان دید که برای جیره غذایی یا آب در صف ایستاده اند. آن‌ها برای مردگان خود عزاداری می‌کنند و اجساد قربانیان جدید را که در اثر حملات ارتش روسیه در خون خود غلتیده‌اند، می‌پوشانند.
عضو شورای شهر تهران گفت: ده‌ها پرونده قطع درخت به کمیسیون ماده ۷۷ رسیده و باید ضعف‌ها در شهرداری برطرف شود و نیاز است که شورا و شهرداری برنامه ریزی جدیدی در این زمینه داشته باشند.
در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، کارکنان سخت‌کوش مجتمع مس شهربابک با تلاش حداکثری در مهرماه 1401 توانستند رکوردهای جدیدی در تولیدات ماهانه به ثبت برسانند.
مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا اگر دولت آمادگی داشته باشند بخشی از سهام مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را خریداری کنند تا مجموعه جدیدی در شهر تهران ایجاد شود.
ماندگاری علائم کووید تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ