رئیس قوه قضائیه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی نهایت سرعت، دقت و لحاظ موازین قانونی را به کار ببندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۳۷۸ پرونده مرتبط با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در استان تهران خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند .
رئیس کل دادگستری تهران از دادستان عمومی تهران خواست برای رسیدگی به پرونده‌های وارده با موضوع رانندگی افراد فاقد گواهی نامه اقدامات لازم انجام شود.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: سالانه ۷۴ هزار پرونده تشریح در این سازمان صورت می‌گیرد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی در حوزه تولید، صنعت و اتخاذ تدابیر لازم در این جهت تاکید کرد.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی در مجتمع قضایی شهید مفتح برگزار شد.
رییس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
معاون اول قوه قضاییه از تشکیل هیئت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون اول قوه قضاییه از تشکیل هیئت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشکاکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
رئیس کل محاکم تهران، از تشکیل شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی خبر داد.
سران قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران در نشست عصر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سران قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران در نشست عصر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: رسیدگی قضائی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در مشهد و استان آغاز و وارد مرحله رسیدگی در دادگاه شده است.
ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بود.
مدیر عامل توانیر گفت: از ۹۳ هزار پرونده ثبت شده در سامانه بیمه توانیر، به بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
سران سه قوه در پایان جلسه با مرور شرایط روز کشور، بر لزوم رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های اغتشاشات اخیر تاکید کردند.
از یک طرف ما به عنوان مقام قضایی دارای وظایف و مسئولیت‌های سنگین و خطیر هستیم و از سویی دیگر اختیاراتی نیز داریم؛ همچنین شیطان و هوای نفس نیز در کمین است؛ باید به این مقوله‌ها توجه کنیم؛ نباید وقتی فردی مستحق بازداشت نیست به صرف اینکه مقام قضایی از این اختیار برخوردار است، دستور بازداشت فرد مزبور را صادر کند
رئیس کل دادگستری استان تهران از ایجاد رویه واحد در رسیدگی به پرونده‌های قضایی کثیرالشاکی و کثیرالخواهان به‌منظور پیشگیری از بروز اطاله دادرسی خبر داد.
در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر راه اندازی ستادی ویژه برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌ها با کمک ضابطین، کمیته‌ای در این رابطه تشکیل و اقدامات عملی قضایی در خصوص برقراری و افزایش امنیت در جامعه آغاز شد.
دادستان کل کشور گفت: بنا شد در دادستانی کل کشور، کمیته‌ای ممحض را برای پیگیری مسئله سرقت‌ها، خصوصاً سرقت‌هایی که همراه با خشونت و زورگیری هستند، تشکیل دهیم.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ