تیم ملی بسکتبال بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های کاپ آسیا دیویژن B در تایلند تایید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عقیده لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، حضور ستاره هایی چون مسی سطح MLS را ارتقا می بخشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید انجام مذاکره با محمدحسین کنعانی‌زادگان، به حضور شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی در باشگاه و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.
رسانه ایتالیایی حضور مربی این کشور در کادرفنی تیم ملی ایران را تایید کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تایید گزینه بودن افشین قطبی برای هدایت تیم امید، گفت: پیش قرارداد دستیار خارجی ارسال شده است.
حضور تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا دیویژن B در تایلند تایید شد.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
به گفته سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، بلیت پرواز به برزیل و حضور در تورنمنت تدارکاتی این کشور تایید شده است.
حضور تیم ملی بسکتبال دختران زیر۱۶ سال در مسابقات قهرمانی اسیا ۲۰۲۳ اردن Division B تایید شد.
پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی ایران بر حضور آنالیزورهای قوی در کادر سرمربی جدید تاکید کرد و گفت: برای موفقیت تیم ملی این گروه بسیار تاثیرگذار هستند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
رسانه‌های خارجی از مخالفت فیفا با حضور بیرانوند در دیدار مقابل ولز خبر داده‌اند، موضوعی که تاکنون از سوی فدراسیون فوتبال و مسوولان تیم ملی ایران تایید رسمی نشده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که با وجود باخت مقابل چین‌ همچنان‌ به کسب سهمیه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ امیدوار است.
ژاوی شب گذشته تایید کرد که به رونالد آرائوخو اجازه داده تا زودتر به اردوی تیم ملی اروگوئه ملحق شود تا این شاید از لحاظ روحی کمک بزرگی برای ریکاوری او در راه رسیدن به جام جهانی باشد.
با اعلام رسمی باشگاه لایپزیش، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به حضور در تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر نخواهد بود.
از نظر مدیرعامل باشگاه فولاد، پرونده حضور نکونام در تیم ملی مختومه است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق تاکید رییس فدراسیون در صورتی‌که آمریکایی‌ها به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ویزا ندهند، اعزام تیم ملی به آمریکا انجام نخواهد شد.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
سرمربی تیم امید تکواندو تاکید کرد: با توجه به زمان محدود باقی مانده تا مسابقات جهانی مکزیک شرایط حضور او در تیم ملی مهیا نبوده است.
راجر یکی از نفرات مورد اعتماد کی روش است. این مربی در تیم ملی فوتبال مصر هم دستیار کی روش بود و سابقه کار در باشگاه‌های آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی را هم دارد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
در حالی که قرار بود تیم ملی کامپوند با ۶ کماندار در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا کند، تنها حضور ۴ کماندار از سوی کشور میزبان برای شرکت در این بازی‌ها مورد تایید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ