حاکمان افغانستان در یکسال و نیم گذشته، اگرچه بار‌ها بر پایبندی به تعهدات خود طبق معاهده تاکید کرده اند، اما در عمل، تعهدات ناشی از معاهده را اجرا نکرده و در رهاسازی و تامین حقابه ایران، همکاری لازم را به عمل نیاورده و حقابه قانونی ایران را تحویل نداده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حمله تازه به مسکو به عنوان اقدامی تروریستی انتقاد کرد.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سخنان محسن هاشمی اظهار داشت: ما تازه ۲۰ ماهه که آمدیم و اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
یک ماه پس از انتقاد باشگاه پالما اسپانیا از آسیب دیدگی بازیکن ایرانی خود، سرمربی تیم ملی به این انتقاد واکنش نشان داد و گفت: مسلم اولادقباد با مصدومیت از اسپانیا به ما ملحق شد.
سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز به انتقاد وزیر خارجه پاکستان از این گروه در کنفرانس امنیتی مونیخ واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.
مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی به استفاده وزیرخارجه از لفظ بانوی اول برای همسر رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی رئیس فدارسیون تکواندو و رد صلاحیت نامزد ریاست یک فدراسیون واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه با انتقاد صریح از طرح تشکیل دادگاه علیه روسیه، گفت که هرگونه محکمه‌ای که غرب برای تحقیق درباره اقدامات روسیه در اوکراین تشکیل دهد، هیچ صلاحیت قضایی ندارد.
هفته گذشته، در جلسه شورای حکام پیش‌نویس قطعنامه‌ای انتقادی که از سوی آمریکا و تروئیکای اروپا[آلمان، فرانسه و انگلیس] درباره همکاری‌های ایران با آژانس تهیه شده بود، پس از یک رای‌گیری صادر شد.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران در جریان مسابقات فینال لیگ کشتی با واکنش انتقادی از سوی تماشاگران رو به رو شد.
مهدی ترابی در گفتگو با همشهری روی این موضوع تأکید دارد که در هفته‌های اخیر هیچ انتقادی را بابت عملکردش حس نکرده است
حسین دهباشی به توئیت انتقادی علی مطهری درباره دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
آنته چاچیچ، سرمربی دینامو زاگرب، به صحبت‌های انتقادی اخیر مهاجم تیمش واکنش جالبی نشان داد.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به انتقاد برخی کشورها از حمله به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به انتقاد برخی کشورها از حمله به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تصمیم انگلیس برای دعوت نکردن رئیس جمهور روسیه به مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم انتقاد کرد.
واکنش سعید خطیب‌زاده به انتقاد تند یک خبرنگار به تفاوت رفتار وزارت خارجه در زمان ظریف و امیرعبداللهیان را ببینید./ آخرین خبر
چرا پس از هفت دوره از برپایی این حراج، متولیان امر واکنش نشان داده‌اند و در این چند سال چه عاملی باعث سکوت مسئولان مربوط شده بود؟! مسئولان در این مقطع چه اقدام حقوقی برای توقف و تعقیب عوامل این حراج انجام داده‌اند؟ آیا واکنش صرفاً در حد یک یادداشت انتقادی بوده و چرا؟! این نوع واکنش‌ها درباره ابهام‌ها پیرامون حراج و مالکانش، که «تابناک» نتوانست آن‌ها را کامل شناسایی کند، می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ