مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی به استفاده وزیرخارجه از لفظ بانوی اول برای همسر رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فارس نوشت: بسیار جای تعجب است که وزیر خارجه با وجود آنکه چندین بار با مقامات طالبان دیدار کرده و میزبان آنها بوده است نسبت به حساسیت این مسائل و هزینه‌هایی که ممکن است براثر چنین اظهاراتی بر نظام و مردم ایران تحمیل شود بی‌اطلاع باشد.
وزیر خارجه و سخنگوی دولت علیه حمایت روسیه از موضع امارات درباره جزایر سه گانه توییت زدند بدون اینکه نامی از "روسیه" ببرند.
انتشار توییتی درباره صداوسیما و انتقاد از سبک و سیاق تولیدات این سازمان در شب عید فطر توسط یکی از نمایندگان مجلس، با واکنش فعالان فضای مجازی مواجه شد و آنها این انتقادات را به طرح شفافیت آرای نمایندگان مرتبط دانستند.
عبدالرضا داوری در توییتی از تغییر نام کوچه اختر به نام بصیرت انتقاد کرد.
عبدالرضا داوری در توییتی از تغییر نام کوچه اختر به نام بصیرت انتقاد کرد.
ایلان ماسک در پاسخ به توئیت یک کاربر نوشت: درک بیل‌گیتس از هوش مصنوعی محدود است.
یامین پور با انتشار توییتی از حضور رحمان رضایی در کادرفنی تیم ملی انتقاد کرد. یامین پور در توییت خود، او را به مخالفت با جمهوری اسلامی متهم کرده بود. حالا در پی این اقدام معاون وزیر، موقتا از رحمان خواسته شده در اردوی تیم ملی شرکت نکند تا به این مسئله رسیدگی شود.
رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناجو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.
رضا پهلوی و بخشی از حواریون او با راه اندازی کمپین «من وکالت می‌دهم» در تلاش برای نشان دادن مقبولیت و مشروعیت خود در بین مردم و با کمک رسانه‌های فارسی و غیر فارسی درصدد تثبیت رهبری شاهزاده در انقلاب مفروض خود برآمده اند که به رغم اقدامات انجام شده، هم با انتقاد گسترده طیف‌هایی از اپوزیسیون به خاطر ایجاد شکاف در بین براندازان مواجه شده و هم با عدم استقبال مردم مطابق پیش بینی‌ها و هم عدم همراهی چند تن از حواریونی که پیش از این اقدام به دو توییت مشترک کرده بودند.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
سعید محمد در تازه‌ترین توییت خود از دولت رئیسی انتقاد کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی در توییتی به وزیر ارتباطات انتقاد کرد.
توییت‌های چندی قبل وزیر خارجه به زبان‌های چینی و فارسی در حمایت از سیاست چین واحد و انتقاد از استقلال و جدایی تایوان با توجه به موضع اخیر چین در فضای مجازی مورد توجه واقع شده است.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: به صرف اینکه یک عده‌ای از اینستاگرام و واتس اپ سوءاستفاده می‌کنند این دو پلتفرم کاملا فیلتر می‌شود و جالب اینجا است که برای مردم فیلتر کردند، اما برای مسئولان باز است و توییت می‌زنند.
در ساعات گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان و موضوع پاسخ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به توئیت اخیر صادق زیباکلام منتشر شده است.
در ساعات گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان و موضوع پاسخ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به توئیت اخیر صادق زیباکلام منتشر شده است.
حسین دهباشی به توئیت انتقادی علی مطهری درباره دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
حسین دهباشی به توئیت عباس عبدی واکنش نشان داد و نوشت: از دیوار سفارتخانه که رد شدید بی طرف، اصغرزاده و میردامادی شدند سخنگوی شما. مدام مصاحبه می‌کردند که دیپلمات‌های گروگان را می‌فرستیم ویتنام تا محاکمه و اعدام شوند.
وزیر پیشین ارتباطات به توییت میرسلیم واکنشی یک کلمه ای نشان داد.
عباس عبدی در توییتی انتقادی وضعیت روبرو شدن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی را حقیرانه خواند.
به نظر می‌رسد که رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن، قرار نیست به این زودی به حالت عادی برگردد.
محمد مهاجری با انتشار این توییت نسبت به اظهارات رئیس صدا و سیما انتقاد کرد.
سعید حجاریان در توییت نوشت: پروژه هسته‌ای هزینه‌زا و با دستاورد نزدیک به صفر بوده است؛ نه برقی ساخت و نه توان بازدارندگی به‌وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ