وزارت خارجه روسیه با انتقاد صریح از طرح تشکیل دادگاه علیه روسیه، گفت که هرگونه محکمه‌ای که غرب برای تحقیق درباره اقدامات روسیه در اوکراین تشکیل دهد، هیچ صلاحیت قضایی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به وقوع کودتا در نیجر اعلام کرد: مسکو از طرف‌های درگیر در تحولات جاری در نیجر می‌خواهد تا از توسل به‌زور خودداری کنند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت قانون در فدراسیون روسیه حمایت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که تحولات داخلی در روسیه موضوع داخلی این کشور است.
وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به پیوستن هلسینکی به ناتو اعلام کرد: فنلاند با پیوستن به ناتو، استقلال خود را از دست داد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
وزارت خارجه روسیه به درگیری میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره‌ باغ واکنش نشان داد.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز به تحریم‌های سئول علیه مسکو واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات وزارت خارجه آمریکا را در خصوص اعطای جایزه صلح نوبل به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سخره گرفت.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای گفت: «مسکو حمله تحریک‌آمیز پهپادی به تاسیسات دفاعی در ایران را به شدت محکوم می‌کند. حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد».
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز به ارسال تانک‌های آمریکایی «آبرامز» به اوکراین واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای به بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا در خصوص این کشور به بهانه تحولات در اوکراین واکنش قاطعی نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به درخواست اوکراین برای اخراج مسکو از شورای امنیت سازمان ملل متحد واکنش تندی نشان داد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
وزارت خارجه روسیه در واکنش به بازداشت شماری از شهروندان خود در اسلو، سفیر نروژ را احضار کرد.
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای به اقدام امروز این کشور در تعلیق توافقنامه غلات از سوی واکنش نشان داد.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم تمامیت ارضی و حق حاکمیت اوکراین را برسمیت می‌شناسد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تصمیم انگلیس برای دعوت نکردن رئیس جمهور روسیه به مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم انتقاد کرد.
وزارت امور خارجه روسیه از مقامات جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست خویشتندار باشند و اختلافات را از طریق مذاکره حل و فصل کنند.
وزارت امور خارجه روسیه ساعاتی پس از آنکه کره‌شمالی به طور رسمی حق استفاده از حملات هسته‌ای پیشگیرانه را برای خود تایید کرد، گفت: «از نزدیک» تمامی فعالیت‌های نظامی در شبه جزیره کره را تحت نظر دارد.
​سخنگوی وزارت خارجه روسیه درخصوص حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه اعلام کرد که این اقدامی غیرقابل قبول از سوی طرف اسرائیلی است.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «تعمیق اتحاد روسیه با ایران چیزی است که کل جهان باید آن را ببینند و آن را بعنوان یک تهدید عمیق در نظر بگیرند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ