دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
هادی طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۲۵ متری در محله مروارید سعادت آباد تهران اجاره کرد.
با بررسی های صورت گرفته با ۲۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۵۰ متری در محله سوهانک تهران اجاره کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته‌ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.
اصفهان- معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: کاروان حجاج اصفهانی و چهارمحالی و بختیاری طی دو مرحله از مبدا جده و مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خواهند شد.
وزیر امور خارجه گفت: معتقدیم در منطقه از مرحله گفت‌وگوهای محض عبور کرده‌ایم و وارد همکاری‌های متنوع و چند جانبه شده‌ایم.
تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک وارد تهران شد.
بررسی های محله ای برای اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده پرستار نشان می دهد که حداقل ۱ میلیون با رهن ۲۰۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.
یک تحلیلگر صهیونیست در گزارشی نوشت: در ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۲ همزمان با قدرت گرفتن مجدد بنیامین نتانیاهو، سومین مرحله که نابودی اسرائیل است کلید خورد.
رئیس سازمان فضایی ایران در گفت‌وگو با شبکه المیادین با اشاره به ورود به مرحله‌ای جدید در حوزه فناوری فضایی، از آمادگی ایران برای کمک به کشورهای همسایه در این حوزه خبر داد.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با ۱۱۰ یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی ۳۹ ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.
رئیس جمهور ترکیه، «رویکرد خصمانه یونان» در قبال مهاجران را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
در بیانیه کاخ سفید آمده که رئیس جمهور روسیه هیچ توجهی به یافتن راهی برای پایان دادن به جنگ با اوکراین نشان نداده است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با اشاره به اینکه دندان‌های دو توله یوز تازه متولد شده در حال جوانه زدن است، گفت: توله ها یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو دارند.
امکان ثبت‌سفارش برخی کالاهای دارای ممنوعیت واردات بر اساس موافقتنامه تجاری دولت‌های ایران و پاکستان، در سامانه تجارت فعال شد.
دو کشتی‌گیر خارجی تیم بانک شهر برای همراهی این تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر وارد ایران شدند.
سرمربی تیم فوتبال ایران بعد از مسابقات جام جهانی وارد مرحله بررسی گزینه ها خواهد شد تا در نهایت یک نفر برای این مسئولیت انتخاب شود.
پس از وقوع انفجار‌های مرموز در دو خط لوله گاز روسیه رهبران اروپایی خود را برای بدترین شرایط آماده می‌کنند.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ساخت و ساز ۷۹ هزار و ۲۸۳ واحد مسکن نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
امیرعبداللهیان به نقش سازنده عمان در جریان مذاکرات برای لغو تحریم‌ها علیه ایران اشاره و از تلاش‌های این کشور برای نزدیک کردن دیدگاه‌های طرف‌های مختلف مذاکرات قدردانی کرد.
اطلاعات مقامات محلی در ولایت نیمروز افغانستان نشان می‌دهد که در این مرحله و تا این لحظه آبی به سمت شوره‌زار نرفته و با سرعتی نسبتا خوب به سمت ولایت نیمروز افغانستان و سپس خاک ایران در حال حرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ