ثبت‌نام دانش‌آموزان ساکن در مدارس محدوده مرزی مناطق آموزش و پرورش به‌ویژه در کلانشهر‌ها با هماهنگی ستاد‌های ثبت‌نام مناطق همجوار امکان‌پذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ فردا منتشر می‌شود و داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان مجازین آزمون سراسری اعلام شده، از روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد وزش باد شدید و گرد و خاک اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این هشدار از فردا شنبه ۲۸ مردادماه تا روز سه شنبه ۳۱ مردادماه برای نیمه جنوبی و غربی استان تهران صادر شده است.
کنفرانس زیرساخت اطلاعاتی کشور در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱) روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می شود.
آخرین مهلت ارسال صورت‌حساب‌ الکترونیکی به سامانه مودیان ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ است.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح شده است تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.
در ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه امروز (۳۱ خردادماه) دمای شهداد ۴۸ درجه سلسیوس بود که حدود ۲ درجه گرمتر از دیروز در همین ساعت بود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون (۳۱ خردادماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد.
مطابق برنامه اعلامی، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت با حضور حداکثری سهامداران راس ساعت ۱۰ صبح امروز ۳۱ خردادماه آغاز شد.
طبق برنامه ژوزه مورایس سپاهان در لیگ بیست‌وسوم با چند تغییر پا به مسابقات خواهد گذاشت.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۱ کیلو و ۱۸ گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۴۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
شاهرود- رئیس اداره جهاد کشاورزی شاهرود با اشاره به پیش‌بینی برداشت ۳۱ هزار تن زردآلو از باغات شهرستان، گفت: بیشتر حجم این میوه به مصرف تازه خوری می‌رسد.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ تا ۳۱ خرداد ماه روز چهارشنبه سوم خردادماه آغاز می‌شود.
رئیس اداره ترویج و رویدادهای دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: در حال حاضر ۳۱ رویداد گردشگری استان‌های کشور برای ثبت و اجرا در تقویم و سامانه رویدادهای گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی آماده هستند.
بر خلاف شایعات مطرح شده امیر حسین اسفندیار از اورال اوفا برای تمدید قرارداد با این باشگاه پیشنهاد دارد.
وسلین وویوویچ ۳۱ هندبالیست را که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌اند، به اردوی تیم ملی هندبال مردان دعوت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران ۳۱ بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم در سال ۱۴۰۲ دعوت کرد.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، ۳۱ هزار میلیارد تومان به صورت حداقل ماهانه یک دوازدهم به حساب ملی پیشرفت و عدالت نزد خزانه داری کل کشور به نام وزارت امور اقتصادی و دارایی واریز می‌شود.
مدیرعامل بانک ملت گفت: با افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع ۳۱ خردادماه امسال دریافت کردیم بانک ملت توانست جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذيلاَ ذكر شده ،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آن ها به روال عادي در جريان است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳۱ مرداد را بخوانید.
رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان منهای ۱۸ سال ۲۸ لغایت ۳۱ مردادماه به میزبانی رومانی و در شهر بخارست برگزار می‌گردد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ۳۱ مرداد ماه، نمایشگاه دستاوردهای دفاعی با حضور روسای قوا افتتاح خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ