تصویر خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی تیم ناپولی، در زادگاهش روی شیشه‌های کوکا کولا چاپ شده است.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
مدافع کره‌ای ناپولی با قراردادی 5 ساله راهی بایرن مونیخ شد.
ظاهراً یک سحابی گازی غنی از کربن، CW Leonis را احاطه کرده است. علت پیچیدگی سحابی ناشناخته است، اما هندسه‌ لایه‌ها و کمان‌های آن مطمئناً جالب و جذاب است. این تصویر که توسط تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده، جزئیات این پیچیدگی را نشان می‌دهد.
الکسیس مک آلیستر، ستاره جدید لیورپول، در اولین روز از تمرینات پیش فصل حاضر شد و با یورگن کلوپ دیدار کرد.
تصویری از سلفی جدید مهدی قایدی و همسرش را ببینید. این تصویر را ستاره سابق استقلال در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
ستاره خط میانی سپاهان که به تازگی پدر شده با تبریک ویژه کاپیتان سرخ‌ها مواجه شد.
وینگر تیم سپاهان به تازگی پدر شده است.
الهلالی‌های بی‌خیال مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو نمی‌شوند.
تیم فوتسال پالما امشب در دیدار حساس مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا به مصاف خاین می‌رود.
ستاره سابق استقلال و فعلی فولاد روزگذشته اقدامی جالب انجام داد
اشک‌های شهریار مغانلو بعد از نائب قهرمانی سپاهان در لیگ برتر را ببینید.
تصویر منتشر شده از برونو فرناندز، ستاره پرتغالی، نشان می‌دهد که این بازیکن هم به جمع مصدومان منچستریونایتد اضافه شده است.
مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.
اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، تصویری از تکل لیائو روی پای او در محوطه جریمه میلان منتشر کرد تا نشان دهد ناپولی همچنان به خاطر تصمیمات داوری دیدار دیشب دو تیم عصبانی است.
علیرضا جهان‌بخش اولین بازی دوران حضور امیر قلعه نویی را با بدشانسی از دست داد.
سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران به شکل غیرمنتظره‌ای در سالن والیبال مشاهده شده است.
در تصویر منتشر شده توسط جیمز وب شاهد ستاره‌ای هستیم که از آن به عنوان «ولف–رایه» یاد می‌شود، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین اجرام آسمانی.
آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.
یک دلال مواد مخدر تحت تعقیب در تایلند که با انجام چند عمل جراحی پلاستیک می‌خواست خود را شبیه به یک ستاره پاپ کره‌ای درآورد، توسط پلیس شهر بانگوک دستگیر شد.
ستاره عظیم NGC ۲۲۶۴ IRS، منشأ احتمالی بادی است که سحابی مخروطی را می‌سازد. چادر قرمزرنگ سحابی مخروطی از گاز هیدروژن درخشان تولید می‌شود.
آرژانتینی‌ها تصویر اول صفحه ویکیپدیای دیوید بکام را با عکس پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا، عوض کردند چرا که مسی و آگوئرو در مصاحبه‌ای او را با بکام مقایسه کرده بودند.
دانشمندان بر این باورند که این ابر درخشان متشکل از مواد، یک ستاره نوترونی به‌سرعت در حال چرخش را پنهان می‌کند. این ستاره نوترونی در زمانی ایجاد شده است که هسته ستاره پرجرم در حال انفجار، تحت فشار شدید گرانش خود به داخل دچار فروپاشی شده است.
کاسمیرو، هافبک باتجربه رئال مادرید، احتمالا برای آخرین بار در تمرینات این تیم حاضر شده است.