عضو اتاق تهران ضمن تشریح نحوه افزایش درآمدهای مالیاتی گفت: تا زمانی که مالیات پرداختی بخش‌خصوصی صرف هزینه‌های اداری و جاری بخش دولتی می‌شود، نمی‌توان انتظار داشت، پرداخت مالیات افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: در مرحله جدید اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره‌مندی از افزایش اعتبار براساس میزان تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل حداقل ۲۰۰هزار تومان است.
فهم باهنر از مصاحبه حجاریان درست نبوده است.حجاریان شرط نگذاشته است، بلکه شرایط جامعه را تشریح کرده است.طرفداران جنبش زن، زندگی و آزادی باید در انتخابات نماینده داشته باشند.جامعه از کنشگری سیاسی با پروکسی عبور کرده است.شورای نگهبان نه تنها در مرحله انتخابات و احراز صلاحیت‌ها اختیارات فراگیر و حتی وسیع‌تر خود را تثبیت کرده، بلکه مقوله مینو خالقیسم که در مجلس دهم رخ داد را رسما قانونی می‌کند.مردم خودشان در حوزه سیاسی اجتهاد کرده و تصمیم می‌گیرند که چه مسیری را انتخاب کنند.
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
وزیر کار گفت: درصددیم میزان یارانه‌ی یارانه‌ بگیران را در سه دهک اول به شرط خرید ۷۰ درصد کالا در طرح کالابرگ‌ الکترونیکی، ۲۰ درصد افزایش دهیم.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:سهم اقتصاد دانش‌بنیان از تولید ناخالص داخلی کشور زمانی محقق می‌شود که شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ وارد عمل شوند، چرا که بازار بزرگ نیازهای فناورانه متعددی دارد.
تورم یا همان افزایش سطح عمومی قیمت‌ها در اقتصاد، شاخصی است کـه تمام افـراد جامعـه مستقیم آن را حس می‌کنند و ارتباط مستقیمی با سطح رفاه مردم و فعالیت‌های اقتصادی دارد؛ حال این شاخص برای روستاییان بیشتر از مناطق شهری، قد کشیده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شروع ترددها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شروع ترددها و افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
بشار اسد در گفتگو با یک رسانه روس به شرط خود برای دیدار با همتای ترکیه ای اشاره کرد و به بحث پایگاههای روسیه در سوریه هم پرداخت.
دبیر کل کانون کارگزاران تاکید کرد: در راستای کاهش هزینه معاملات و ارتقاء کارایی عملیاتی بازار سرمایه، این کانون افزایش تنوع درآمدی صنعت کارگزاری را شرط لازم و مقدم بر سایر اصلاحات در صنعت برای تحقق این هدف می‌داند و بر همین اساس، مواردی که برگرفته از مطالعات تطبیقی سایر کشورها و ظرفیت‌های قانونی و مقرراتی داخلی است را به عنوان منابع جدید درآمدی برای شرکت‌های کارگزاری پیشنهاد می‌کند.
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
پذیرش بی‌قید و شرط انسان‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود. زمانی که یک فرد، خود را دوست داشته باشد، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند.
اگر سرعت سیاره ذره‌ای افزایش یابد، ماهواره‌ها دیگر در موقعیت مناسب خود قرار نخواهند داشت، به این معنی که ارتباطات ماهواره‌ای، پخش تلویزیونی و عملیات نظامی و اطلاعاتی می‌تواند حداقل به طور موقت قطع شود. برخی از ماهواره‌ها سوخت حمل می‌کنند و ممکن است بتوانند موقعیت و سرعت خود را متناسب با آن تنظیم کنند، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند و این گران است.
گلزن کره جنوبی از شروع نخستین بازی تیم ملی کشورش تا امروز افزایش سی برابری در فالورهای اینستاگرامش را تجربه کرده است.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
سخنگوی صمت گفت: به محض اینکه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو، الزامات آئین نامه‌ای را پشت سر بگذارند، می‌توانند مجوز واردات را بگیرند.
شرکت راه آهن اعلام کرد: با شروع موج برگشت زائران اربعین حسینی (ع)، قطارهای خرمشهر-تهران به بیش از ۳ برابر ایام عادی افزایش یافت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری منوط به تامین منابع یا مدیریت مصارف است.
وزیر صمت با بیان اینکه راهکاری جلوگیری از قطعی برق، تولید برق است، گفت: هم اکنون در وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه را شروع کردیم که نمونه آن در استان سمنان است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ افشای راز جسد زن تنها در قطار کرمان مشهد/ دختر گمشده در مزرعه پیدا شد/ کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه/ مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی/ عامل قتل و شرارت‌های مشهد دستگیر شد/ قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد/ اعترافات تکان دهنده مردی که ۲ کودکش را کشت/ مرد عصبانی مادرش را از بالکن به خیابان پرت کرد
با توجه به سرعت بخشی به فرآیند تولید و عرضه خودرو و همچنین واردات خودرو در یکی دو ماه آینده، پیش بینی می‌شود در نیم سال دوم شاهد تعادل نسبی در سمت عرضه و تقاضای خودرو باشیم؛ اتفاقی که یکی از نتایج مثبت آن تعدیل قیمت‌ها و حذف دلالی از بازار خودرو خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ