محمدرضا احمدی گزارشگر دیدار ایران مقابل انگلیس در جام جهانی 2022 قطر بود. این مسابقه‌ای بود که سنگین‌تر شکست تاریخ فوتبال ایران در آن رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سروش رفیعی برای لیگ جدید ظاهر متفاوتی را انتخاب کرده است.
تیم فوتبال پیکان با چهره‌ای جدید و تا حدودی غریبه قرار است وارد لیگ بیست و سوم شود.
این گفته خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگو با تلویزیون ونزوئلا در جریان سفر جاری به سه کشور آمریکای لاتین بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از جمله یادآور شده‌اند دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی ایران) در سال ۱۳۳۸ پایه گذاری شده حال آن که ایالات متحده ۲۴۷ سال قبل به استقلال رسیده است و ۶۴ طبعا از ۲۴۷ کمتر است.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
کم نیستند کارشناسان اقتصادی و حتی فقیهانی که سکه و ارز مصداق کالاهای متعارف نمی‌دانند و ذیل مفهوم پول قرار نمی‌دهند. اگر هم پول را کالا بدانیم مطالبۀ سود در قبال معاملۀ آن دیگر مصداق بهره یا ربا نخواهد بود. آقای علم‌الهدی این تعارض را هم روشن نکرده است.
یک پزشک درباره مرگ خودخواسته می‌گوید: همین‌که کسی به خودکشی اشاره کوچکی می‌کند، یا درباره آن حرف می‌زند باید مورد توجه قرار بگیرد، حتی گفتن یک جمله در ظاهر ساده مانند این‌که بگوید «دلم می‌خواهد بخوابم و دیگر از خواب بلند نشوم» مهم است و از آن نباید به سادگی گذشت، در بسیاری از موارد آدم‌هایی اقدام به خودکشی می‌کنند که حرف و اشاره‌های آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود.
جمله میانی جواد خیابانی، این گزارشگر باتجربه فوتبال ایران، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و حتی ویدیوی آن در رسانه‌های رسمی نیز دست به دست شد تا او در آخرین روز سال هم با یک جمله قصار خودساخته، بار دیگر خبرساز شود.
گل دوم بارسلونا به رئال مادرید با جملات جالب جواد خیابانی همراه بود.
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
چند روز پیش بود که هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و همراهانش در حال فرود در شهر بافت دچار سانحه شد و همین اتفاق تلخ باعث فوت اسماعیل احمدی و مجروح شدن چندین نفر از جمله حمید سجادی وزیر ورزش شده است. اما هلیکوپتر Mi-۱۷ که آقای وزیر سوار بر آن بود، چه هلیکوپتری است؟ ساخت کدام کشور است؟ چه قابلیت‌هایی دارد و درچه مواردی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؟
طبق این متن، از شورای اروپا خواسته شده که سپاه پاسداران و نیروهای فرعی آن را از جمله نیروهای بسیج و نیروی قدس سپاه در فهرست افراد، گروه‌ها و نهادهای درگیر در اقدامات تروریستی (فهرست تروریستی اتحادیه اروپا) قرار گیرند.
امام جمعه موقت تهران تحرکات در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست و گفت: «پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می‌زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می‌برد. این‌ها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد، از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده‌ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.
جواد خیابانی گفت: فوتبال ۹۰ دقیقه نیست فوتبال ۹۰ دقیقه است به‌علاوه وقت های اضافه.
جواد خیابانی در شبکه ورزش صحبت‌های جالب و عجیبی درباره مادران کرد.
دروازه‌بان باتجربه تیم ملی لهستان نقش مهمی در تعیین معادلات صعود گروه سوم جهانی 2022 داشت.
به پاس حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت از جمله سلامت غذایی، نشان ویژه سومین جشنواره ملی سلامت غذایی به این بانک اهداء شد.
بلیت برگشت این بازیکن صادر شده و قرار است یورگن لوکادیا جمعه به تهران بازگردد تا با شروع تمرینات سرخ‌پوشان از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر شود.
ستاره نوظهور لیگ هلند، در اردویسه یکه تازی می کند و در پی آن مورد تحسین پیشکسوتان هلندی از جمله رابین ون پرسی قرار گرفته است.
جواد خیابانی مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال هر از گاهی با جملاتش در فضای مجای حسابی سر و صدا می‌کند.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت طلب‌ها و منافقان سعی دارد کشورهای مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد .
«سرگئی مارکوف» مشاور سابق رئیس جمهور روسیه با تهدید انگلیس به حمله اتمی گفت: شهرهای شما هدف قرار خواهند گرفت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال معتقد است تیمش برخلاف فصل گذشته فوتبال بازی می‌کند و به کار دفاعی نمی‌پردازد.
نماینده مردم کرمان در مجلس گغت: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز نظام از جمله راستی‌آزمایی در رفع تحریم‌ها، فروش آزادانه نفت و دریافت آزادانه پول آن و اخذ ضمانت‌ها را مورد توجه قرار دهد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ