سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با بیان اینکه «آن‌هایی که منافعشان در فدراسیون قطع شده به دنبال ضربه زدن به تکواندو هستند،» گفت: احتمال آلوده شدن غذای ملی پوشان مطرح شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب قهرمانی تکواندوی ایران در یونیورسیاد جهانی دانشجویان
ملی پوش وزن 54- کیلوگرم تکواندو موفق شد در رقابت های یونیورسیاد چین به مدال طلا دست یابد.
2 داور بین المللی تکواندوی کشورمان در رقابت‌های چالش گرندپری 2023 به میزبانی کشورهای کره جنوبی و سنگال قضاوت خواهند کرد.
هر ۴ نماینده ایران در رقابت‌های آزاد ترکیه با قبول شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
بهانه سرمربی تکواندوی ایران برای نتایج ضعیف در جهانی باکو
متین رضایی بعد از شکست 4 رقیب خود در وزن 68- کیلوگرم، در نیمه نهایی نتوانست از پس حریف قدرتمند انگلیسی بربیاید و برنز گرفت.
روزنامه اعتماد با رضا کلهر ملی‌پوش وزن 68- کیلوگرم تکواندوی کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات گرنداسلم چین که تست دوپینگش مثبت شده مصاحبه کرده است.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
مثبت شدن دومین نمونه دوپینگ طی چند روز در میان ملی پوشان تکواندو، نگرانی ها را بابت رقم خوردن یک فاجعه افزایش داده است.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
ترکیب تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رقابت‌های یونیورسیاد چین مشخص شد.
فرزان عاشورزاده که در 17 سالگی مدال طلای تکواندوی جهان را کسب کرده بود، قصد دارد بعد از 8 سال این عنوان را تکرار کند.
تکواندوکاران ایران در روز دوم مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا به 3 مدال طلا و 2 برنز رسیدند و در بخش تیمی مردان و بانوان قهرمان آسیا شدند.
تکواندوی مردان و زنان ایران در مجموع با ۳ مدال برنز در جایگاه نازل هجدهمی جهان جای گرفت.
سجاد مردانی به مدال برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی 2022 جهان در مکزیک رسید.
در گروه پسران ایران با کسب  5 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم‌های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد. در گروه دختران نیز شیردختران ایرانی با 6 مدال طلا قهرمان؛ تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.
پرونده رقابت‌های قهرمانی نونهالان آسیا به میزبانی ویتنام، با کسب ۱۶ مدال طلا، نقره و برنز برای نمایندگان ایران بسته شد.
تیم ملی تکواندوی ایران با ۱۳ مدال، شامل پنج طلا، چهار نقره و چهار برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.
نام چهار نفر از تکواندوکاران بانوی ایران در فهرست نهایی ورزشکاران شرکت کننده در گرندپری پاریس قرار گرفته است.
در پی وقوع چندین فقره شیوه جدید سرقت خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، به دارندگان خودرو درخصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس به عنوان خریدار خودرو هشدار داد.
داوطلبان کنکور چه وسایلی نباید همراه داشته باشند؟
در برخی کتب تاریخی آمده که در دوران قاجار و پس از فوت محمدشاه قاجار، وقتی حکومت به دست ناصرالدین‌شاه می‌رسد، یک روز که در حال گذر از روستایی سرسبز و باصفا بوده از آنجا خوشش می‌آید. گفته شده که آن وقت‌ها محله یافت‌آباد پر بوده از زمین‌های سرسبز و خالی از سکنه. برای همین ناصرالدین‌شاه این زمین‌ها را یکجا تصاحب می‌کند و چنین می‌شود که آنجا آباد می‌شود.
این نخستین برخورد در دوره ریاست هادی ساعی بین فدراسیون تکواندو ایران با کنفدراسیون تکواندوی آسیاست. پیش از این در دوره طولانی ریاست پولادگر، روابط بین دو طرف بهتر بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ