در برخی کتب تاریخی آمده که در دوران قاجار و پس از فوت محمدشاه قاجار، وقتی حکومت به دست ناصرالدین‌شاه می‌رسد، یک روز که در حال گذر از روستایی سرسبز و باصفا بوده از آنجا خوشش می‌آید. گفته شده که آن وقت‌ها محله یافت‌آباد پر بوده از زمین‌های سرسبز و خالی از سکنه. برای همین ناصرالدین‌شاه این زمین‌ها را یکجا تصاحب می‌کند و چنین می‌شود که آنجا آباد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوتین به‌شدت از زاکایف خشمگین است، اما این خشم، فعالیت‌های سیاسی بی‌وقفه زاکایف را متوقف نکرده است. ماموریت او زنده نگه‌داشتن ایده جمهوری ایچکری و برجسته کردن عصیان‌ها و تجاوز‌های فراوان پوتین و قدیروف است. زاکایف به محض ورود به لندن، با تبعیدیان روسی که دشمن سیاسی مشترکی داشتند - یعنی پوتین - متحد شد.
معروف است که فتحعلی‌شاه، برادرش را پس از تبعید به باغی در دزاشیب، در حمام قدیمی این آباد کور کرد. این ماجرا آنقدر میان اهالی دزاشیب که روستایی کوچک در شمیران بود، پیچید که آن‌ها باغ تبعیدگاه حسین‌قلی‌خان را «باغ نظر» نامیدند. نامی که به ماجرای رابطه شاه قاجار و برادرش و نیز کور کردن چشم‌های حسین‌قلی‌خان در حمام آبادی دازشیب دارد.
یحیی گل‌محمدی سالها پیش هم تجربه هدایت از راه دور تیمش مقابل مس کرمان را دارد.
بعد از شروع مبارزه توسط امام (ره) عده‌ای که اول مبارزه با ما بودند وقتی سخت گیریهای رژیم، زندان، شکنجه و تبعیدها و... را دیدند، ادامه مبارزه را خلاف شرع اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ