تکواندوکاران ایران در روز دوم مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا به 3 مدال طلا و 2 برنز رسیدند و در بخش تیمی مردان و بانوان قهرمان آسیا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته کنترل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از آمادگی کامل تیم‌های پزشکی در این مسابقات خبرداد.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
تیم‌های ملی کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم مالزی شدند.
حریفان تیم‌های ملی والیبال نشسته مردان و بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.
فدراسیون جهانی فوتبال در اعلام رنکینگ اخیر خود، تنها دو مسابقه را در فیفا دی اخیر منظور کرده است.
بجنورد_ مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید «محمدمهدی احمدی» با حضور ۲۵ تیم در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به میزبانی زمین ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
ترکیب سه نفره تیم‌های اسنوکر ایران (دو تیم) برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.
ترکیب سه نفره تیم‌های اسنوکر ایران (دو تیم) برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.
مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور پس از وقفه‌ای چهار ساله در زمین مینی‌گلف باشگاه مینیاتور پارک ملت برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند.
سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو در رده سنی پایه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان انتخاب و معرفی شدند.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در حالی از 8 خردادماه در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد که 13 مربی ایرانی در قالب تیم‌های مختلف به هدایت شاگردان خود خواهند پرداخت.
هشتمین دوره رقابت های کشتی آلیش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
اردوی تیم‌های ملی تکواندوی ناشنوایان جهت آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان در تهران پیگیری می‌شود.
پرونده بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو «جام نقش جهان» با قهرمانی تیم بارمان ابزار و یراق توسن به پایان رسید.
تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی هندبال قهرمانی جهان مشخص شدند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
مربی تیم تکواندو فرمانیه گفت: هفته پایانی است و همه تیم ها مدعی، به همین دلیل کار برای همه تیم ها سخت است اما به کسب یکی از سکوهای قهرمانی این دوره از مسابقات امیدواریم.
تیم های دو نفره ایران در برای تعیین جایگاه در مسابقات کسب سهمیه قهرمانی جهان به پیروزی رسیدند.
تیم‌های ملی ووشو مردان و زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان راهی اندونزی شدند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
با توجه به اهمیت رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک، تیم‌های ملی تکواندو با پرواز بیزینس کلاس رفت و برگشت و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان عازم مکزیک می‌شوند.
در گروه پسران ایران با کسب  5 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم‌های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد. در گروه دختران نیز شیردختران ایرانی با 6 مدال طلا قهرمان؛ تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.
در پی وقوع چندین فقره شیوه جدید سرقت خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، به دارندگان خودرو درخصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس به عنوان خریدار خودرو هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ