اطلاعات جدید نشان می دهد متوسط قیمت خرید محصول و سرویس در اپ در فروشگاه اپ استور اپل نسبت به سال گذشته میلادی ۴۰ درصد رشد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فنی‌ها معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان عبور نکند خریدار قوی به بازار نمی‌آید و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد.
خرید توافقی ارقام محلی برنج از شالی‌کاران مازندرانی در ۵ مرکز با قیمت هر کیلوگرم ۵۸ تا ۶۱ هزار تومان آغاز شده است.
اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم نخستین آزمون وزیر جهاد کشاورزی است که باید با مدیریت هوشمندانه به آن بپردازد.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
بر اساس دستور رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر رسیدگی آنی به مساله گندم کاران، جلسه شورای قیمت گذاری تشکیل شد اما پس از ۳ ساعت مذاکره، بدون نتیجه پایان یافت.
شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی به استناد مفاد اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، نرخ خرید تضمینی گندم را در سال زراعی جاری ۱۵ هزار تومان تصویب و ابلاغ کرد.
کلیه، مغز استخوان و یک‌چهارم کبد و هر چیز دیگر در بدن انسان زنده را که بشود پیوند زد می‌توان از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بازار سیاه اهدای اعضا، خرید و فروش کرد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان برنجکار گفت: قیمت آب کشاورزی و نهاده‌ها ۳ برابر شده و برنج کشاورزان بدون خریدار مانده و دولت برای استان‌های شمالی کاری نکرده است.
سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و با تصویب هیئت دولت، قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان عزیز هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شد.
میثم باقری گفت: حذف دلار از قیمت پایه محصولات تولیدی منفعت خاصی برای مصرف‌کنندگان به دنبال نخواهد داشت، زیرا پس از اتمام معاملات در بورس کالا و تحویل کالا به شخص خریدار نظارت در بازار آزاد به تدریج کاهش می‌یابد، بنابراین همین مسئله افزایش قیمت را به دنبال خواهد داشت.
از صبح امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران به دلیل افت نرخ ارز و نبود خریدار، با کاهش همراه شده است.
رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که سهام بلوکی پرسپولیس و استقلال خریدار نداشته‌اند.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری نوساز در محله مرزداران باید حداقل ۸ میلیارد تومان پرداخت کرد.
این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.
یک تولیدکننده تخم مرغ معتقد است علاوه بر افزایش قیمت تولید با حذف ارز ترجیحی، پایین بودن قیمت خرید تضمینی در کارخانه و پایین بودن توان اقتصادی از مهمترین مشکلات این صنعت است.
اپل از ماه آینده میلادی قیمت اپلیکیشن ها و خرید در اپ را در ژاپن، مالزی، ویتنام و کشورهایی که از ارز یورو استفاده می کنند، را افزایش می دهد.
بابل - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نهایی شدن قیمت برنج گفت: قیمت خرید تضمینی برنج هفته بعد اعلام می شود.
گروه هفت قرار است سقف قیمتی را به منظور کنترل خرید نفت از روسیه وضع کند و از کشورهای خریدار نفت روسیه خواسته است تا این سقف قیمتی را رعایت کنند.
بجنورد- وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده طی هفته آتی معین و اعلام می‌شود.
بازار طلا و سکه امروز نظاره گر ریزش قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به دلیل کاهش قیمت دلار و افت تقاضا بوده است.
قیمت نفت در روز سه‌شنبه پس از آن که داده‌های ناامیدکننده اقتصادی چین، بزرگترین خریدار نفت خام، نگرانی‌ها از رکود جهانی را احیا کرد، کاهش یافت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۷۳۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ